Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)

Pumbaa heeft een lekker wintervachtje en heeft het niet snel koud. Lekker de natuur zijn gang laten gaan, dat is het allerbeste. Onbeperkt ruwvoer en Pumbaa krijgt een beetje Pavo Nature's Best en een pavokoek. Even een vraag, verharen jullie Koniks al? Helaas verhaart Pumbaa al (dagen worden langer) en dit was vorig jaar ook zo, in Januari begon het toen ook al. Een van jullie daar al last van of nog niet?
Ach dat overleven ze ook wel weer. Vorig jaar was er ook ongelooflijk veel sneeuw en koude en had meneer het ook al.. 

pinkelotje16 schreef:ik heb gister middag een paar foto's gemaakt van mijn pony (de konik) en de pony van mijn zus.
hier zij er een paar ik hoop dat jullie ze leuk/mooi vonden![]()
leker genieten van het zonnentje (bobby hang lip)
puc mini shet hengst van mijn zus
bobby in mooi drafje
spelen met de bal
vraag niet waarom maar als bobby met de bal heeft gespeeld zoek hij altijd ruzie met puc.
maar puc is de baas en dat weet bobby ook.

Ja kan me voorstellen dat je haar nu wel in een deken zet als ze 24/7 op stal heeft gestaan, dan is de overgang toch wel erg groot (24/7 op stal,dat is toch geen paardenleven
)
Leuke foto's en fijn dat hij het zo knap deed! Springen vind Pumbaa ook erg leuk trouwens, die is echt een springfanaat
haar dekentje is wel wat ruim niet