Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Je zal wel trots op haar zijn.
Ik vind Balder ook erg mooi en de Liberty van jullie 3 helemaal geweldig.. heb me echt rotgelachen om de scheidsrechter en de Zoeloeman (weet niet hoe ik het moet omschrijven
)
Erg origineel!! MissSol"]
[quote="Hazzebaz schreef:
Vind het wel jammer dat door dit ongeval ook Estada ( bruine merrie met veulen) en Hacedor ( donkere schimmelhengst) die ook in de Liberty liepen, niet geplaatst geworden zijn.
CounTree"]
[quote="horseranch schreef:Dat paard van die tarzan was Menzannab Najm. Deze hengst komt uit een merrie die wij in ons bezit hebben = Rimanche.
Menzannab is prachtig, behaalde in Tilburg een eerste plaats. Je snapt dat wij ook trots zijn en vooral Rimanche (die op dit moment een veulentje verwacht van Nadir I).
. Ik heb ook maar een heel klein stukje gezien en dat was de einduitslag. Nou je mag zeker trots zijn dat je de eigenaar bent van de moeder van dit paard. Hebben jullie Menzannab Najm ook gefokt? Moet ze binnenkort nog een veulentje krijgen??? Ben zeer benieuwd!
)MariekevT schreef:[
Volgens mij is Menzannab gefokt door fam. Bakker, eigenaren van Prismen ( z'n vader)
En Balder, goed dat je weer wat onduidelijkheid uit de wereld hebt geholpen over de liberty !!
[/quote]

Er waren toen inderdaad maar 2 deelnemers, maar het was er wel!
Franca schreef:Wat fijn dat het met de "zieke" paardjes weer beter gaat! Goed nieuws
Balder....duidelijke uitleg, maar in Tilburg was er wel degelijk een Liberty....ik heb het met eigen ogen mogen aanschouwen.Er waren toen inderdaad maar 2 deelnemers, maar het was er wel!
Ik vind de Liberty erg spectaculair en ik hoop echt dat het volgend jaar weer zal zijn op de amateurkeuring. Ik zou er graag aan meedoen. Misschien als we allemaal een verzoek indienen...dat ze wel weer een liberty erbij organiseren
, daar is de Liberty niet doorgegaan. Goed dat je mij daar even op gewezen hebt, anders zou daar weer verwarring over zijn. griebels schreef:Heel banketstaaflig! Sterkte met Farilla! Het bloed gutste er best wel erg uit, maar later werd weer omgeroepen dat het mee viel. Gelukkig maar...
En Riccardo sterkte met Joep nog...
Hazzebaz schreef:Het is een simpel en stom misverstand dat de paarden niet geplaatst zijn. Door het feit dat ik Hacedor op stal gezet heb, en die meiden Estada en dr veulen ook naar hun box brachten, zijn ze in feite vergeten deze paarden te plaatsen. Maar volgens het bestuur zijn ze dus niet gediskwalificeerd, maar gewoon "vergeten" .....Typisch AVS!
Logisch dat je je paarden op stal had gezet na het ongeluk met Farilla.. hoe kunnen ze je dan in godsnaam vergeten
, je vrouw zal dan ook wel heeeeeel opgelucht zijn [ja jij ook], ik ken het dier niet eens maar kan je zeggen dat zelfs ik ook opgelucht ben
.....ik vind het altijd heel sneu om bad news te horen
...is niet goed voor hartkleppen en bloeddruk
.
Zal morgen even kijken en de leuke foto's hier plaatsen.