Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MissSol"]
[quote="Hazzebaz schreef:
Vind het wel jammer dat door dit ongeval ook Estada ( bruine merrie met veulen) en Hacedor ( donkere schimmelhengst) die ook in de Liberty liepen, niet geplaatst geworden zijn.
CounTree"]
[quote="horseranch schreef:Dat paard van die tarzan was Menzannab Najm. Deze hengst komt uit een merrie die wij in ons bezit hebben = Rimanche.
Menzannab is prachtig, behaalde in Tilburg een eerste plaats. Je snapt dat wij ook trots zijn en vooral Rimanche (die op dit moment een veulentje verwacht van Nadir I).
MariekevT schreef:[
Volgens mij is Menzannab gefokt door fam. Bakker, eigenaren van Prismen ( z'n vader)
En Balder, goed dat je weer wat onduidelijkheid uit de wereld hebt geholpen over de liberty !!
[/quote]
Franca schreef:Wat fijn dat het met de "zieke" paardjes weer beter gaat! Goed nieuws
Balder....duidelijke uitleg, maar in Tilburg was er wel degelijk een Liberty....ik heb het met eigen ogen mogen aanschouwen.Er waren toen inderdaad maar 2 deelnemers, maar het was er wel!
Ik vind de Liberty erg spectaculair en ik hoop echt dat het volgend jaar weer zal zijn op de amateurkeuring. Ik zou er graag aan meedoen. Misschien als we allemaal een verzoek indienen...dat ze wel weer een liberty erbij organiseren
griebels schreef:Heel banketstaaflig! Sterkte met Farilla! Het bloed gutste er best wel erg uit, maar later werd weer omgeroepen dat het mee viel. Gelukkig maar...
En Riccardo sterkte met Joep nog...
Hazzebaz schreef:Het is een simpel en stom misverstand dat de paarden niet geplaatst zijn. Door het feit dat ik Hacedor op stal gezet heb, en die meiden Estada en dr veulen ook naar hun box brachten, zijn ze in feite vergeten deze paarden te plaatsen. Maar volgens het bestuur zijn ze dus niet gediskwalificeerd, maar gewoon "vergeten" .....Typisch AVS!