@Jasper: Bedankt voor de link!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Wij hebben wel eens een ezel die in de trailer moest en niet wou zo over het ijs gedrukt lag hij daar en wij drukken hij gleed zo verder tot aan de trailer

) als verrassing voor haar ouders. Nu heb ik echter totaaaal geen idee waarop je hoort te letten bij de aankoop van een ezeltje.
maar weet je wel zeker dat haar ouders er blij mee zijn en goed voor kunnen zorgen? Ik ben nooit zo van het idee dat mensen dieren cadeau geven. 
Hij wil eerst even horen hoe geweldig hij is
Hij vond het echt heeeeel spannend
Dan zeg ik NIET DOEN GA VAN DIE EZEL AF!!! En dan gaat hij weg stressen en krijgt kohliek
Ik mag ook niet met een andere man(menselijk iets) Ja, halloooo doe is normaal MIJN VROUWJTE MAFKEES! Dat doet hij nu niet meer zo heel erg, maar hij kan het niet hebben als ik met andere ezels iets doe.....
Hebben jullie ook iets in die richting met jullie ezel? 
Het valt me op dat hij alles heel extreem doet... Jou ezel drukt die ander weg, hij gaat er bovenop liggen...
. Paard stond er echt zo bij van: zucht die jeugd ook...
Dan is hij zijn concentratie kwijt, maar dat gaat nu beter... Hij heeft me dinsdag nog wel heel hard gebeten en toen zei ik auwwww en toen greep de hond is mechelse herder kruising nog zo'n ras... Die greep naar rommy's neus en toen wist rommy niet hoe snel die achteruit moest
Best raar die hond doet dat normaal nooit....