M1 is nog geen M2

Ik kat dravers niet af, ik geef mijn mening en dat doen er hier meer. Helaas zijn die niet de zondebok van een gefrustreerde 16 jarige.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
gr_roos schreef:Volgens mij ben jij degene met de beperkte gedachtengang. Ik heb een arabier en die was ook heel vluchterig op mijn been. Ik weet dus wat het inhoud.
M1 is nog geen M2en ik denk dat jij je wel wat volwassener meg gedragen voor je leeftijd.
Ik kat dravers niet af, ik geef mijn mening en dat doen er hier meer. Helaas zijn die niet de zondebok van een gefrustreerde 16 jarige.
kimG schreef:ik kom zelf uit den haag ( er zijn hier ivm de drafbaan veel dravers in omloop ) mijn ervaring is dat de paarden zeer druk en ongedurig zijn. ze hebben immers vaak gekoerst waardoor buitenrijden vaak in een race uitloopt. ze galopperen niet goed.
persoonlijk vind ik ze erg lelijk. groot hoofd grote oren dun lijf.
maar een vriendin van me heeft een vrij atypische draver. gewoon rijpony om te zien en in gedrag dus daar zou ik geen problemen mee hebben. Mijn voorkeur gaat niet uit naar een draver maar als hij niet gekoerst heeft vind ik het al minder erg.
AramisJames schreef:kimG schreef:ik kom zelf uit den haag ( er zijn hier ivm de drafbaan veel dravers in omloop ) mijn ervaring is dat de paarden zeer druk en ongedurig zijn. ze hebben immers vaak gekoerst waardoor buitenrijden vaak in een race uitloopt. ze galopperen niet goed.
maar een vriendin van me heeft een vrij atypische draver. gewoon rijpony om te zien en in gedrag dus daar zou ik geen problemen mee hebben. Mijn voorkeur gaat niet uit naar een draver maar als hij niet gekoerst heeft vind ik het al minder erg.
Ik denk dat je hiermee goed alle vooroordelen hebt samengevat
gr_roos schreef:Rosanna, ik kat niet af, ik noem ze niet lelijk, stom of dom. Iets wat jij wel naar mij toe uit............
Ga vooral lekker door met je kinderachtige gedrag..............
Als jij kan genieten van je draver is dat toch mooi. Nogmaals ze voldoen niet aan de eisen die ik aan een paard stel en daarom zal ik er nooit een kopen.
gr_roos schreef:Ik heb alleen dit geschreven Ik heb het idee dat de draver waar jij het over hebt vlucht voor het been Dus helemaal niet gezegd dat alle dravers vluchten voor het been.
Jij gaf aan dat je niet met je been aan kan drijven omdat hij dan alleen maar harder gaat en dat dressuurpaarden lui zijn en stoppen met lopen als je niet drijft.
Daarnaast bestempel je mij nu als dressuurruiter, wat ik helemaal niet ben.
Over vooroordelen gesproken![]()
Gelukkig worden mijn beide paarden hier wel lekker door jou afgezeken en lelijk verklaard.
kimG schreef:ik kom zelf uit den haag ( er zijn hier ivm de drafbaan veel dravers in omloop ) mijn ervaring is dat de paarden zeer druk en ongedurig zijn. ze hebben immers vaak gekoerst waardoor buitenrijden vaak in een race uitloopt. ze galopperen niet goed.
kimG schreef:mijn ervaring is dat de paarden zeer druk en ongedurig zijn. ze hebben immers vaak gekoerst waardoor buitenrijden vaak in een race uitloopt.
Marrit13 schreef:Een plaatje van mijn vorige Draver (of Lusitano, zoals veel mensen dachten)
http://i130.photobucket.com/albums/p263 ... 0084-1.jpg
Nemurin schreef:NatasjavE schreef:Ik wil graag een paard met een dragend ondertredend achterbeen met veel front dat er erg "op staat "
Een Draver heeft vaak een tikkie lang achterbeen en de hals er voor staan. Ze hebben een ruime stuwende draf.
Het tegenover gestelde dus. Dan moet je gewoon een andere hebben.
Ik zie het... heb net even over je profiel zitten kwijlen.
Staat ook nog een kleine grote bekende van me in.