Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Leliaardje schreef:@ Princessprins: Wannahave is een NRPS hengst, maar heeft volgens mij als grootmoeder de Connemara Flashlight van de Leliaard. Een foto van haar staat eerder in dit topic. Flashlight is van Brimstone van Graaf Janshof die heel veel goede sportpony's heeft gegegeven en de merrie Van de Arenbosch Black Beauty. Beauty kon super springen en heeft ook veel goede sportpony's gegeven (vooral kleinkinderen). De moeder Proud Married van de Kiboets is wel een volle Connemara. Ik ken haar afstamming niet zo uit mijn hoofd. Ze is van Rainy van de Kiboets, maar ik weet haar vader niet zo 123..
rohotje schreef:Liz en ik hadden vandaag weer wedstrijdHad er al niet zo'n lekker gevoel bij; gisteren liep ze echt niet. Ze heeft ontdekt dat als ik mijn rechterbeen (binnenbeen) aanleg om buiging te vragen , het ook wel leuk is om aan te springen in galop. En dan niet op een gewone manier, maar op zo'n manier dat voor iemand die niet beter weet mevrouw verschrikkelijk onregelmatig loopt.
Met losrijden was ze best fijn, op de rechterhand toch wat spanning en toch haar trucendoos even open.
Eerste proefje zaten toch wel fijne stukken in, wat gehaast hier en daar , maar toch wel leuke stukken ertussen![]()
Tweede proefje was een dramamevrouw trok weer haar trucendoos open en ging om de rechterhand weer 'hupsen'
daarbij door de spanning ook nog fijn met haar hoofd slaan en toen was de poppenkast compleet
Al met al 174 en 167 punten.
Stiekum toch een beetje trots op Liz, want ze is en blijft gewoon ontzettend braaf, maar toch ook wel een beetje boos op mevrouw met haar trucendoos![]()
Halsstrekken kan mevrouw wel![]()
Ziet er toch niet als een draakje uit zou je zeggen?but this lovely lady can turn into a little devil in less then 2 seconds
![]()
gooi met je hoofd![]()
and Jump!![]()