Wie doen er mee aan de Koudbloedendag Heeswijk-Dinther (NB)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Puck79

Re: Wie doen er mee aan de Koudbloedendag Heeswijk-Dinther (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 07:55

Nu naar stal, Rent nog even mooi maken, trailer klaar zetten
En dan komen wij er ook aan

pluklief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 08:10

Iedereen veel succes vandaag! Ik vind het nog steeds jammer dat ik er niet bij kan zijn, hopelijk wordt het voor iedereen weer net zo gezellig als vorig jaar!

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 08:11

Grid: Bedankt voor het aanbod, heel lief :) Helaas is het nu al te laat om nog mee te gaan en ben ik niet helemaal goed. Het is volgens de routeplanner 14 km heen en ook 14 km terug en met dit warme benauwde weer...

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 10:05

als het maar droog blijft .. had gezien op buienradar dat er onweer die kant op kwam ;(

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 10:34

GinnyBanshee schreef:
als het maar droog blijft .. had gezien op buienradar dat er onweer die kant op kwam ;(

Ja ik ook...

Ik heb kunnen regelen dat ik toch nog even kom, gelukkig :D Niet te lang, maar denk dat ik er over een uurtje of zo ben...

horsieslii

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 15:30

:wave:
Ik ben weer thuis, het ging regenen en dan weer niet.. Ik heb wel een paar foto's van je Ginny!

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 15:32

Hmm ik ben ook naar huis gegaan toen het zo hard begon te regenen ;) Maar nu is het weer zo goed als droog.

Het was erg leuk, maar wat jammer zeg dat alles zo stoffig was. Echt, mijn benen waren zwart toen ik thuis kwam :P Dus ben maar meteen onder de douche gesprongen.

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 16:13

Tmara schreef:
grid schreef:
Tamara vorige keer hebben er ook sproeiers aangestaan :o daarvoor zijn savonds zelfs nog extra mensen op en neer gereden naar terrein om e.e.a. te verplaatsen en nog een keer aan te zetten ;)
Hoop dat de regen van van de week al wat meer geholpen heeft :) vorig keer was het al langer droog dus we kregen de ondergrond bijna niet nat -O- vooral het losrijstuk... maar de ringen waren toch nog steeds goed te rijden of... ? hebben daar geen opmerkingen over gekregen.

Aaah ok, sorry dan heb ik te snel mijn conclusie getrokken :o
Kon me nog herrineren dat alle paarden van ons spierwit de trailer af kwamen en er zo goed als zwart weer op gingen :=

Goh, hoe zou dat toch komen :P :P :P (Aika)

horsieslii

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 16:24

haha ja Aika was niet meer zo wit :P

Tmara

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 18:20

Hier staat allees weer veilig op de wei. Op 1 puntje na nét geen wp maar wel dik tevreden voor onze 2e wedstrijd !
Ensja, die Aika.... identiteitscrisis ? :+

Vond ´t allemaal super georganiseersd ! +:)+

hessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 18:22

ik vond het ook een erg leuke wedstrijd :D Volgende keer hoop ik dat ik weer mee kan doen :)

lovemyladie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 18:31

Ben er vandaag even geweest, heb 3 foto's van de mevrouw met de Belg, daarna ging het
regenen en heb ik mijn camera in mijn zak gedaan en eigenlijk er niet meer uit gehaald.. Stom..
Weet niet of zij hier toevallig ook op bokt zit, anders stuur ik ze namelijk even door! :)
Was goed georganiseerd, leuke combinaties gezien!!

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 19:26

@horsieslii : leuk!! dankje :D
Ik vond het een super leuke westrijd :)
ik heb ook een paar fotos gemaakt.. een tinker, 1 haf, en 2 friesen. plaats wel links later vanavond, kijken of het misschien mensen zijn van bokt :D niet veel gemaakt omdat het idd een beetje ging regenen toen, gelukkig was het maar ff 10min

Tmara

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 19:46

Ginny. Charlie is erg gaaf ! Moest schrijven met je 2e proef, en de jury was erg over jullie te spreken :=

dippie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:13

Tmara schreef:
Ginny. Charlie is erg gaaf ! Moest schrijven met je 2e proef, en de jury was erg over jullie te spreken :=

hallo allemaal:

goed om te horen dat iedereen weer thuis is. regen was gelukkig maar 10 min. en doen was het heerlijk, gelukkig niet meer zo benauwd. wij als organisatie vonden de dag erg geslaagd en vooral ook zeer gezellig.
hessel (monique) ik kreeg van de jury te horen, dat het jammer was dat je geen startkaart hebt om op wedstrijd te gaan. hij was zeer te spreken over jullie.

over het stof over het terrein, kan ik maar 1 ding over zeggen. daar viel niet tegen op te sproeien. ben gisteren om half 12 begonnen met sproeien en ging om half 10 naar huis met de laatste sproeiers aan en vanochtend ook nog een uur gesproeid, maar op het einde van de middag helaas geen houden aan, maar de bodem heeft het goed gehouden. gisterochtend toen was het pas stoffig :P :D
hopelijk kan iedereen volgend keer weer meerijden (16/17 okt.) hou tegen die tijd de site in de gaten.

conclusie, een hele geslaagde gezellige dag. vooral de vlaggenrace was helemaal super, lekker fanatiek en iedereen die elkaar aanmoedigd. springen was ook schitterend om te zien en de hindernis met de plank een hele overwinning.
helaas de dag voor mij wat minder goed geëindigt, omdat tijdens het opruimen mijn radiateur van mijn auto (van de koelvloeistof) compleet ontploft is. heb zelfs een scheurtje door mijn motorkap heen. is nu naar de garage gesleept |( .
ach ja volgende keer beter
Laatst bijgewerkt door dippie25 op 06-06-10 20:18, in het totaal 1 keer bewerkt

hessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:15

dippie25 schreef:
Tmara schreef:

hallo allemaal:

goed om te horen dat iedereen weer thuis is. regen was gelukkig maar 10 min. en doen was het heerlijk, gelukkig niet meer zo benauwd. wij als organisatie vonden de dag erg geslaagd en vooral ook zeer gezellig.
hessel (monique) ik kreeg van de jury te horen, dat het jammer was dat je geen startkaart hebt om op wedstrijd te gaan. hij was zeer te spreken over jullie.

over het stof over het terrein, kan ik maar 1 ding over zeggen. daar viel niet tegen op te sproeien. ben gisteren om half 12 begonnen met sproeien en ging om half 10 naar huis met de laatste sproeiers aan en vanochtend ook nog een uur gesproeid, maar op het einde van de middag helaas geen houden aan, maar de bodem heeft het goed gehouden. gisterochtend toen was het pas stoffig :P :D

jeetje krijg er een rood hoofd van :o
Vind het wel heel erg leuk om te horen :D

ik vond het stof trouwens nog wel meevallen (tenminste ik heb er geen last van gehad) :)

dippie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:21

ik vond het stof trouwens nog wel meevallen (tenminste ik heb er geen last van gehad) :)[/quote]

jij hebt ook 's ochtend gereden, heb voor de wedstrijd ook nog een uur gesproeid. toen was er eigenlijk nog geen stof. dat is halverwege de middag ontstaan, viel helaas niet tegenop te sproeien. volgend jaar nog natter maken de avond ervoor.

hessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:23

oja natuurlijk dan valt het wel mee

even niet over nagedacht }:0 :Y)

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:24

dippie25 schreef:
ik vond het stof trouwens nog wel meevallen (tenminste ik heb er geen last van gehad) :)

jij hebt ook 's ochtend gereden, heb voor de wedstrijd ook nog een uur gesproeid. toen was er eigenlijk nog geen stof. dat is halverwege de middag ontstaan, viel helaas niet tegenop te sproeien. volgend jaar nog natter maken de avond ervoor.[/quote]

Ach maakt verder ook niks uit :) Je kunt er gewoon echt heel weinig aan doen op z'n natte zandgrond... Wel fijn dat er nog een buitje kwam 's middags, was de stof weer iets weg :P (maar toen was ik ook alweer weg)

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:45

ook wij vonden het een enorm geslaagde dag, hebben echt erg veel lol gehad. enorm tevreden over onze eerste proefjes! nog enorm veel punten om te verbeteren maar odinn was gewoon super, zo braaf en lief. hij vond het zelf ook erg leuk.

vooral de vlaggenrace vond ik enorm leuk! echt lol gehad, zou het zo weer doen!
ook het springen ging vond ik erg netjes, flinke weigeringen op hindernis 2 maar daarna toch nog een net parcoursje gereden.

ik vond het met het stof enorm mee vallen, het was gewoon enorm droog en warm, daar is niets aan te doen.

allemaal moe maar enorm voldaan zijn we weer richting huis gegaan.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:50

Grid, Dippie en de rest van het team, het was weer een gezellige dag met een goede sfeer +:)+

Ik heb jullie nog bezig gezien met de sproeinstallatie, meer kun je gewoon niet doen. Ik vond het smiddags eigenlijk ook wel meevallen met het stof :j . Kon gewoon de paarden zien zonder een stofwolk erom heen :D

Was Aika het paard dat het mooi gewassen wit omtoverde tot een volwaardig donkere schimmel :Y) . Die verstaat de kunst van goed rollen, sloeg geen plekje over :D

corinne1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:34

Hey allemaal! Ik was er voor het eerst, ik vond het erg leuk!
Hindernis 2 was inderdaad een hele enge, haha.
De vlaggetjesrace was ook erg leuk! Best lastig hoor!
En wat is Charley Brown een gaaf paardje zeg!
Ik vond die Bels met zijn lange staart ook erg gaaf.
Ik was best tevreden met mijn proefjes, jammer dat ik niet zelf bij de uitreiking kon zijn.
Het was een erg leuke (maar warme...) dag!

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:39

wow, zelfs de uitslagen staan al op startlijsten.nl, super snel!

dippie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:41

tja dat heet een goede organisatie :P :o :D ;)
even de uitslagen uploade en klaar 8-)

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-10 22:22

Pff ben uitgeteld en nieteens meegereden :+
Wat hebben geluk gehad met het weer 8-) +:)+ iemand die van verder kwam had onderweg al onweer, storm en regen gehad maar hier gelukkig maar 2 korte buitjes :) en ik was toen weer heerlijk afgekoeld :z sochtends was het nu heter dan smiddags :=

Iedereen weer ontzettend Bedankt voor deze leuke gezellige dag +:)+ zonder jullie geen wedstrijd :D

Pluklief hopelijk kun je volgende keer weer meedoen :)

Rinse M kon je van ver horen :D hij is stoer :7

Aika vindt zwart zand leuk :P

Susan nog ff geweest :) niet gezien :o

Tamara nog net geen winst :(:) maar wel bijna :)

@Lovemyladie die met belgen zit niet op bokt maar ik heb wel haar mailadres ;)

Ginny je hebt echt een ontzettend leuk paard *D 8-) en hihi ook nog ff spaanse pas laten zien :D

Corinne Welke Belg? waren er 2 :P vind die ook wel erg leuk vooral max <3

Dippie Haha Ja idd gister met opbouwen dat was pas stoffig := toen hadden we eigenlijk foto's moeten maken van onze kleren :+

Heb misschien nog wel een vergelijkfoto :P al wordt dat wel vandeweek een keertje dat foto's online komen :o heb er ook niet zóveel te druk met alles in de gaten houden :=

De buitjes kwamen precies op tijd toen was het stof weer weg :)
Dippies auto :\ :(:)

Startlijsten ook al online gezet 8-)

Op naar de Indoor =:)

en natuurlijk ook op naar Heeze waar ik hopelijk lekker zelf mee kan rijden :z

Wel was t beetje jammer trouwens dat de meesten al vertrokken waren voor de uitreiking van het Dagkampioenschap, maar da's voor ons weer een leermoment geweest :) is ook pas onze 2e outdoor!
Laatst bijgewerkt door grid op 06-06-10 22:28, in het totaal 3 keer bewerkt