Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tmara schreef:grid schreef:Tamara vorige keer hebben er ook sproeiers aangestaandaarvoor zijn savonds zelfs nog extra mensen op en neer gereden naar terrein om e.e.a. te verplaatsen en nog een keer aan te zetten
![]()
Hoop dat de regen van van de week al wat meer geholpen heeftvorig keer was het al langer droog dus we kregen de ondergrond bijna niet nat
vooral het losrijstuk... maar de ringen waren toch nog steeds goed te rijden of... ? hebben daar geen opmerkingen over gekregen.
Aaah ok, sorry dan heb ik te snel mijn conclusie getrokken
Kon me nog herrineren dat alle paarden van ons spierwit de trailer af kwamen en er zo goed als zwart weer op gingen
Tmara schreef:Ginny. Charlie is erg gaaf ! Moest schrijven met je 2e proef, en de jury was erg over jullie te spreken
dippie25 schreef:Tmara schreef:Ginny. Charlie is erg gaaf ! Moest schrijven met je 2e proef, en de jury was erg over jullie te spreken
hallo allemaal:
goed om te horen dat iedereen weer thuis is. regen was gelukkig maar 10 min. en doen was het heerlijk, gelukkig niet meer zo benauwd. wij als organisatie vonden de dag erg geslaagd en vooral ook zeer gezellig.
hessel (monique) ik kreeg van de jury te horen, dat het jammer was dat je geen startkaart hebt om op wedstrijd te gaan. hij was zeer te spreken over jullie.
over het stof over het terrein, kan ik maar 1 ding over zeggen. daar viel niet tegen op te sproeien. ben gisteren om half 12 begonnen met sproeien en ging om half 10 naar huis met de laatste sproeiers aan en vanochtend ook nog een uur gesproeid, maar op het einde van de middag helaas geen houden aan, maar de bodem heeft het goed gehouden. gisterochtend toen was het pas stoffig![]()
dippie25 schreef:ik vond het stof trouwens nog wel meevallen (tenminste ik heb er geen last van gehad)