Zijn er nog meer mensen met Konik paarden?/intresse voor.?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kelz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 20:15

Goeie avond allen!

sorry voor mijn afwezigheid..
was hier erg druk en kleine babyboy last van doorkomende tandjes dus weinig rust in huis,hihi..

we hebben hier nog flink na gedacht en gekeken.
Olina is een super lieve merrie voor mij te lief soms (hihi ja dat kan ook)
mocht er iemand zijn die interesse in haar heeft voor een goed tehuisje is zei evt tekoop..

zelf wil ik graag terug,de westernsport in wou dit eerst met mijn haflinger weer doen en ga dit ook dit jaar nog doen maar op de langere termijn gaat dit niet daar hij erg lastig is met trainingen!
en mocht er voor Olina iemand zijn die haar een goede plek bieden kan dan ga ik opzoek naar een paint veulen voor de toekomst..

erg jammer maar ik denk voor Olina ook beter zodat ze wat meer aan het werk kan/mag..

kwita

Re: Zijn er nog meer mensen met Konik paarden?/intresse voor.?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 20:40

ja die tanden maken wat los in n mensen leven eerst het door komen, dan het wisselen en dan nog maar die tandarts bezoeken brrr :brr:
hier lekker gepoetst en geknuffeld verder niet veel gedaan.
Eindelijk mooi weer daar hadden we opgewacht! en het schijnt ook zo even te blijven tot zondag *\o/*

kelz een moeilijk besluit, maar dat komt tzt wel goed!

Hoe is het Met Bootscoot ? ik hoop goed
kimindrah, gefeliciteerd dat geeft weer rust en tijd om verder te zoeken.
Avalon nog loslopende ponys gespot? ik hoop het niet lastig hoor. :+

KimIndah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 10:42

Denise, hoe gaat het nu met chayenne?

En Nikkii, voel jij je al beter?

Wat jammer Kelz, dat Olina niet bij je past. Hoop dat ze een mooi goed huisje krijgt.

Dankjewel Kwita. Ik moet iets nu inderdaad. Wil echt de bijstand niet in, vind het verschrikkelijk!

Vandaag hoop ik toch echt dat t droog blijft. Kan ik eindelijk even wat qualitytime doorbrengen met Indah.

StormMilagro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 10:44

Ja, het is al bijna over. Elke dag een beetje minder last haha. Sjonge wat duurt dat lang..

Ik zou echt Olina en Boots zo overnemen zeg, alleen jammer dat ik nu geen goede plek meer heb...

kelz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 10:53

Olina hoeft ook niet direct weg ofzo hoor ze kan het goed vinden met mijn haflinger en ze loopt niet in de weg..
ze zou het ook erg leuk doen met kinderen maarja mijn zoontje moet nog 1 jaar worden dus eer dat hij echt rijden kan tja dat duurt nog eventjes en zelf wil ik toch graag een paint voor de sport en op dit moment is 3 paarden dan gewoon teveel maar blijft wel heel moeilijk ze is zo ontzettend lief en afgelopen maanden zo goed opgeknapt!

volgende maand nog keer enting en dan is de basis enting ook voor elkaar

ChefsSpecial

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 11:00

Cheyenne heeft nog veel last.... Ik denk dat de zweer er toch nog niet helemaal uit is...
Morgen komt m'n hoefsmid voor Dante dus dan mag hij madammeke ook weer even checken....
Tot die tijd 2 keer per dag weken in biotex....

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 11:13

Hallo iedereen,

Jullie hebben al eventjes niet van mij gehoord. Helaas heb ik de zoektocht naar een tweede paard stop moeten zetten doordat mijn gronische ziekte aan het opspelen is en ik hierdoor erg ziek ben.
Ik vind het heel erg dat ik hierdoor mijn droom voorlopig door moet afblazen :(

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 14:38

dat is een flinke tegenvaller bommmeltje, maar er blijven altijd paarden dus als het weer beter gaat....ga je gewoon verder met zoeken!Sterkte hoor!

Denise is er nog wat gevonden door de smid?

KimIndah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 15:56

Bommeltje, ook jij veel beterschap! Wat jammer dat je zoektocht even stil staat, maar inderdaad paarden zullen er altijd zijn. Mag ik vragen wat voor chronische ziekte je hebt? Wel heel vervelend.. Maar misschien voel je je tegen de tijd dat de veulentjes afgespeeld kunnen worden wel beter. Ik duim voor je!

Net met Indah beetje geoefend met wijken voor druk. Wow, wat pakt hij dat goed op! Naar achteren hadden we al onder de knie, maar wijken voor het voor- en achterbeen, aan beide kanten heeft hij zo door! Trots :o <3

ghashira

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 04:38

BootsScoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 08:44

Morgen dames. Hier weer een bericht van ons. Het gaat niet zo lekker mbt de ponys ( stal/ verzorging problemen ) dus ja ik sta voor een probleem gezien ik ook nog eens mandag met reva ga en kapot ben van de zorgen om de ponys. Vandaar dat ook definitief is dat ik Boots ga verkopen. Hij staat al te koop voor een liefhebber maar nu zet ik er door de omstandigheden meer druk op. Helaas vlot het niet zo want mensen willen liefst voor een habbekrats of gratis een paard. Heb echt hele nachten zitten tobben maar voor Boots is het het beste mbt de aandacht ook waarvan ik denk dat het belangrijk is voor een jong paard. Dus ja. Voelt goed helaas zijn het de omstandigheden die me echt kwaad maken, wie meer wil weten via pb graag. Goed dat was wat minder fijn nieuws, erg vervelend.

KimIndah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 10:55

Ah nee! Wat een rotnieuws BootsScoot :( Wat een moedig besluit..
Is her geen optie om iemand anders hem te laten verzorgen? Zo krijgt hij in ieder geval aandacht en kun jij toch langs gaan wanneer je der puf voor hebt.

BootsScoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 17:13

KimIndah je hebt pb.... ;(

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 18:53

Nou wat een vervelend nieuws bootscoot ik hoop echt dat er snel n goede koper komt dat is alvast een zorg minder.Heel veel sterkte hoor!

BootsScoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 19:58

kwita schreef:
Nou wat een vervelend nieuws bootscoot ik hoop echt dat er snel n goede koper komt dat is alvast een zorg minder.Heel veel sterkte hoor!

dank je wel kwita, het is nogal een ingewikkelde situatie op dit moment, maar ik probeer het zo goed en rustig mogelijk ten bestwille van de paarden op te lossen...

ChefsSpecial

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 20:24

Jeetje bootsscoot, wat ontzettend jammer zeg.... Heel veel sterkte de komende tijd!

StormMilagro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 21:33

Ja echt naar zeg.. Ging het woensdag wel goed met de therapiepony?

BootsScoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 08:10

Dank je wel Denise! Het gaat hopelijk allemaal goedkomen. Heb wel een aantal mensen die willen komen dus ik wacht het rustig af. Ik wil gewoon het beste voor hem.

Nikki ja het ging eigentlijk perfect! Was supet braaf dus mijn vertrouwen komt terug.

Manlief is vandaag weer vrij, dus we maken er nog een gezellige dag van, morgen vertrek ik helaas voor de eerste revalidatieweek.
Het is iig weer goed weer, heerlijk na al die regen.

kelz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 09:16

Heel veel sterkte bootsscoot moedig besluit!
en wat fijn dat het met de therapie pony zo goed ging!
geniet van je vrije dag samen met je man vandaag! En sterkte as week..

BootsScoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 10:59

Dank je wel kelz. Vanmiddag komt iemand voor Boots. Als het goed is gaat de trailer mee en is m manneke voorzien van een geweldige plek! Duimen dus.

ChefsSpecial

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 12:56

Sterkte vandaag bootsscoot! Hopelijk wordt dit een fantastisch nieuw baasje voor boots....:(:)

KimIndah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 19:10

Hoe is het bezoek geweest vanmiddag? Hoop dat hij bij een goed huisje terecht komt

BootsScoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 19:39

Dames! Zoals het nu staat gaat Boots as week naar een nieuwe baas, en het is dat hij het echt getroffen heeft want het is iig dat wat ik voor hem wou. Super lieve begane mensen, het plaatje klopt gewoon....er valt een hele zorg van me schouders maar is ook emotioneel natuurlijk maar hij heeft het getroffen, en dat geeft rust. En ik? Ik vertrek morgen om te werken aan de revalidatie. Ik zal natuurlijk bijhouden wat jullie allemaal beleven maar ga zeker nog eens voor een konik, dat karakter is geweldig. Voor de rest nog even genieten samen en morgen op naar het revacentrum.

ChefsSpecial

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 20:00

Heel veel sterkte met het komende afscheid én je revalidatie..... Maar wat fijn dat hij het gaat treffen met die fantastische nieuwe baasjes!

Avalon87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 20:20

Wat fijn dat er waarschijnlijk al een nieuw baasje voor boots gevonden is! Het blijft natuurlijk moeilijk, maar het scheelt als je weet dat hij het supergoed krijgt. Er komt zeker weer een nieuw leuk paardje op je pad, wanneer de timing beter is. Hopelijk een konik ;) heel veel sterkte de komende tijd.

hier beter nieuws, ik ben vandaag met Loki onder t zadel naar buiten geweest. Wat een topbeest!! geen stap verkeerd. Mijn partner met mn welshje ervoor laten lopen en zo t verkeer in. wat zijn ze toch cool he?

hoe gaat he nu met cheyenne haar hoefje?