Voor het eerst alleen een blokje om geweest! heerlijk gedraafd, heuveltje op en af (vooral eraf deed hij super!) mij door de takken raggen vond ie ook leuk Hij was voorwaarts maar goed aan de hulpen. Kwam ons een motor tegemoet (ik in de stress, hij *pompidom*) Heerlijk!
Oh wat betreft het graasmasker.. Zn maatje kan hem aftrekken Had nog iets nauwsluitender exemplaar, dus die maar testen.
Larry gisteren 2de geworden in de L. Bosco zit flink in de pubertijd dus na wat gebok en gesteiger de proeven doorgekomen en toch nog net 2 wp weten te halen. Zijn nieuwe truc is: als hij iets niet wil of het ergens niet mee eens is > steigeren.
Hij moet toch iéts verzinnen om te proberen om onder z'n werk uit te komen. (volgensmij is dit geen correcte zin, maar ik zie het even niet. )
JeaDH
Geplaatst: 05-06-15 16:06
Schattig bloemenmeisje! Gefeliciteerd Change! Het paard van mn dochter is ook èèn die snel steigert, niet leuk maar je leert er mee om gaan. En buiten dat presteert hij heel goed... Ik weet in ieder geval zeker dat Jaimy cool en bomproef is. Gister in het bos op een smal paadje kwam ik een peloton (echt minstens 15 of meer) mountainbikers in kleurige pakjes tegen. Dus ik zover mogelijk aan de kant staan met Jaimy. Ze fietsen allemaal in een rustig tempo, allemaal hoi zeggend , voorbij. En ze keek haar ogen uit maar bleef verder rustig. Dat vind ik nu zo geweldig aan haar ze is super cool maar beslist geen dooie! Ze ziet alles, oortjes gaan constant alle kanten op, maar blijft verder rustig en word niet hysterisch oid.
Nou wat een weertje! Lloyd stond te zweten op stal, heb hem lekker afgespoeld. Anders haat ie het, nu stond ie los Wel boos kijkend, mijn grumpy poowny Heb 3 wk vakantie
Ik ga mogen bezig met het programma maken voor het ONCK zouden jullie je starttijden aan mij door willen sturen? Ik ken namelijk niet iedereen van echte naam, en dan weet ik in ieder geval welke mensen ik sowieso op de foto moet zetten.
Ik heb er zin in! Was gisteren ook de hele dag op het KNHS terrein (NK Endurance), wat een fijn terrein is het toch om te zijn! Alles is top geregeld daar.
xDebora
Geplaatst: 07-06-15 12:19
Top Marrit dat je alleen op buitenrit bent geweest, wat een relaxte pony! FN: fijn dat je weer lange ritten kan rijden Top change van je wedstrijd! En pizza, super fijn filmpje, heerlijke oren!
SGW ging vandaag weer lekker! Foutloos gesprongen, in de cross een weigering op de boom voor het water. Op een of andere manier hebben we vaak een weigering op de hindernis die ik het moeilijkst vind, door wie zou die weigering dan komen :p Dus super tevreden, baal natuurlijk wel van de stop, maar voor 2e cross en 3e wedstrijd ben ik super blij!
Super Debora! Jullie gaan lekker! Leuk dat je ook komt Muurp! Ik moet in de L1 om 10.41 en 10.54 in ring 3&4. Daarna rond 11.15 in het BB springen en rond 11.50 in het B springen. En dan als afsluiter rond 13.20 in het L springen. En natuurlijk nog de parade.
Ik heb Bosco vandaag na een jaar weer meegenomen om te springen op concours. In de BB foutloos! Hij stopte wel op 3 maar het stond zo laag dat ik hem gewoon door kon drukken. In de B helaas weer 2 flauwe stops op 3, was niet nodig geweest maar het is en blijft Bosco. En een stop op 7a, daarna wel dat lijntje heel fijn gesprongen. En nog stiekem hem parcours afgemaakt ook al had de bel al gerinkeld. Dus ik ben heel tevreden en supertrots op Bosco! Ooit komt hij er wel!
Hier weer een onvervalste Ierse humoractie. Mijn man had op 1 plek staan filmen en daar was de bodem dus platgestampt. Oftewel daar wil mutsie niet overheen. Draaien, mieren enzo. 1 meter daarnaast lag nog zo'n plek en daar stapt ze zo zonder te kijken overheen. Dus doordraaien naar plek 1....nah maar daar ga ik niet over. Terug naar plek 2....en hoppa zo er over. Filmpje start nadat ze al een paar minuten om de plek heen stond te mutsen.