Die Welsh x NF, wat gaaf! En die grijze manen hihi geweldig
Ohh die Criollo x EV die kleur is echt fantastisch!!
Hier mijn Frinkertje ook weer eens 4 Mei wordt hij alweer 2 Heb hem afgelopen weekend voor het eerst gemeten en hij is nu al 1.54m! Af en toe krijgt hij een sjabrakje met longeersingeltje op met losgooien Hier wat foto's, ze zijn van verschillende dagen
Eerst Feike met zijn oranje dekje en zijn longeersingel Meneer staat daar gewoon te slapen
Hier heeft Feike voor het eerst peesjes om, alsof het niets is
Hier met zijn nieuwe vliegendeken voor komende zomer
Met zijn nieuwe set van HorseCharms die ik van mijn vriendje kreeg voor mijn verjaardag
Met zijn nieuwe leren halster
En tot slot: Feike zaterdagmiddag, had hem net terug gebracht naar het land en ging er even bij zitten. Hij is al breed heh?
Of helemaal geen IJslander en gewoon een leuk vuilnisbakkie lijkt me aannermlijker
Miepjo
Geplaatst: 09-04-13 19:05
Leuk, al die nieuwe foto’s van kruisingen weer…
Ik zie een engelse volbloed met stippen. Leuk, bijzonder dier!
@ XxDessy: Aalstrepen komen gewoon voor bij ijslanders. Als je geen andere reden hebt om aan te nemen dat het een kruising is, dan is Paisano misschien toch geen kruising. Heb je niet een foto waar je hem en zijn bouw duidelijk op kunt zien?
@ manouk113: Wat grappig; ik hou persoonlijke echt niet van (halve) friezen, maar op de een of andere manier vind ik haflinger kruisingen vaak heel leuk. Jouw Imke heeft echt een heel leuke uitstraling.
En ja… je hebt gelijk over onze omgeving. Daarmee ben ik enorm verwend…
In het weekend woon ik op de Veluwe, waar ik me vermaak in het bos en op de hei met een ijslander, en met Tapas (paint x arabier)…
… en doordeweeks woon ik in Maastricht, en daar rij ik door de Limburgse heuvels met Aboe Dhabie (arabier x engelse volbloed)…
… en Quince, deze arabier x lippizaner.
DestinyJoy
Geplaatst: 09-04-13 19:24
@Miepjo hmm.. dan is die tóch geen kruising denk ik hier een fototje, de rechter is sowieso 100% ijslander !
Heerlijk genieten van al die kruisingen die voorbij komen!
stef: wat een vriendelijk hoofd heeft jouw pony Nientsje: wat een vacht zit er op. Die wordt flink verwent met al die nieuwe spullen Miepjo: Die vlekken zijn echt geweldig. Ik wil ook zo'n koetransformatie voor mijn pony. Het wil alleen nog niet zo lukken
Gistermiddag toen de zon weer scheen, heb ik mijn camera maar weer meegenomen. Jammer genoeg is er nu buiten al niks meer van te zien dat het zulk lekker weer is geweest.
Daarna maar het hoofdstel af gedaan
Balou_k
Geplaatst: 10-04-13 08:40
Mijn knappe kind twee weken geleden op de zondag, twee dagen na zijn castratie..
Aawhh Manouk! Dat hoofdstel staat haar echt schitterend! Ben blij dat jij hem gekocht hebt, prachtig met dat zwart Feike heeft nog zo'n dikke vacht omdat hij 24/7 buiten staat en het 's nachts nog wel koud kan zijn Toch is hij al aardig wat kwijt haha pluizebol
_gitte_
Geplaatst: 12-04-13 23:18
Op de foto is het niet altijd duidelijk maar hij heeft een korte maar "dikke" hals. Hij heeft ook van di kleine "elfenoortjes" meerdere foto's staan in mijn profiel. ik heb helaas niet echt een duidelijke foto die hem helemaal weergeeft hoe hij echt is
Laatst bijgewerkt door Muurp op 14-04-13 08:45, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Off-topic uit de post verwijderd.
Muurp
Geplaatst: 13-04-13 08:43
Moderatoropmerking:
Ik heb een aantal off-topic reacties verwijderd. Let erop dat dit topic enkel bedoeld is voor het plaatsen van, en reageren op, andermans foto's.
Sommige zullen mij wel kennen, plaatsten hier altijd foto's van mijn kruising Dunya.. Helaas heb ik gisteren onverwachts afscheid van hem moeten nemen In mijn os het verhaal... Ben echt kapot van verdriet.. wat mis ik mijn mannetje zeg