Vulina schreef:Shareek schreef:vulina: 1500 - 2000,-
Dat is uhm... niet zo veel!
er gaan dit jaar zat veulens voor minder.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vulina schreef:Shareek schreef:vulina: 1500 - 2000,-
Dat is uhm... niet zo veel!
Het is een veulen! Lastig te beoordelen zonder moeders er naast. En het wil niet zeggen dat Jazzen altijd goed fokken.
Dekgeld van Jazz is al €2250,-
Vulina schreef:Nou, daar gaat ze niet voor wegDekgeld van Jazz is al €2250,-
![]()
Moederlijn is vol predicaten.
Ik denk dat een veulen met deze moederlijn en beweging wel meer op brengt. Maar maakt ook niet uit, ze gaat niet weg
Wees eens rieel. Denk je echt dat je meer krijgt dan het dekgeld voor het veulen vandaag de dag?
Als ik er zo 1 voor €1000,- vind, mag ze vandaag gelijk komen

Maar de kosten van strooi is behoorlijk. In de aankomende 3 jaar heb je zeker geen winst!
Ik hoef er btw niet nog 1 bij, maar ben wel erg benieuwd of ze er écht zijn voor dat geld! Vulina schreef:Heb je daar een Jazz veulen met predicaatrijke moederlijn, voor €1000,-?? Waar dan?
Ja natuurlijk is het duur. Maar ik heb ze aan huis 'in de massa' dus ze kost mij echt niet zo veelIk hoef er btw niet nog 1 bij, maar ben wel erg benieuwd of ze er écht zijn voor dat geld!
Ben ook bij eentje wezen kijken, die was helaas iets minder.. Oscars worden over het algemeen ook wel mooi groot
het duurde best lang voordat ik een een paard van rond de 1.75 had gevonden wat aan mijn eisen voldeed..