Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KarinvdM schreef:Is SH de enige manier om een paard te vinden dan, Amaze?
Als je bij fokkers gaat kijken dan kan je ze wel vinden. Je moet daar alleen iets meer moeite voor doen.
JoycexLynn12 schreef:Het is gewoon maar net wat iemand ervoor over heeft.. Een bloedmooi paard, wat goed op niveau loopt, nog vrij jong is én een super afstamming heeft gaat nu eenmaal sneller de deur uit dan een L1 paard met minder capiciteiten.
Ik denk dat als je aan paarden wilt beginnen je nu het beste een paard kan kopenEn niet verkopen haha.
LS_ schreef:Het is niet zo dat er bvb dagelijks op dat niveau geraind wordt hoor. Hij krijgt alle tijd, maar af en toe wordt hij eens opgepakt en hij biedt het heel makkelijk aan
En een Z-paard voor 8000, misschien, maar dan zal de leeftijd er toch ook wel zijn..
De mijne is 6, die kan ik zo Z1 starten als ik wil en daar heb ik toch wat meer dan 8000 voor neergeteld
LS_ schreef:JoycexLynn12 schreef:Het is gewoon maar net wat iemand ervoor over heeft.. Een bloedmooi paard, wat goed op niveau loopt, nog vrij jong is én een super afstamming heeft gaat nu eenmaal sneller de deur uit dan een L1 paard met minder capiciteiten.
Ik denk dat als je aan paarden wilt beginnen je nu het beste een paard kan kopenEn niet verkopen haha.
Hoewel ik toch van mening ben dat je voor een goed, braaf paard nog steeds je geld krijgt.
Het zijn zo de middenmootjes die nu niets meer waard zijn..
KarinvdM schreef:sashafierce schreef:Caramba: 2.500amaze schreef:Varnoldi: tja wat moet je daar nu van zeggen ;hij lijkt het ideale paard:€20.000-30.000
Bachelor:€12.500-15000.Hoog niveau naar leeftijd ,en dat verkoopt!
Dan zijn dit ook grapjes van jou zeker???
Varnoldi is veel meer waard en ik denk dat Bachelor als 3-jarige voor ongeveer dat geld aangeschaft is.
Voor 2.500,- zijn er momenteel wel paarden te vinden, ook paarden waar niets aan mankeert.