Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tita schreef:Justarman jij vind dat ik 75% onder dat bedrag zit.
ik vind 7500 voor een redford afstammeling een mooi bedrag ik ga er vanuit dat de merrie groen is.
Mocht je voor die merrie het dubbele krijgen is te zot voor woorden..waar baseer jij dat op.
Stefano 20.000 geboden ja mooi toch ik vind het geen leuk paard en niks bijzonders (matige foto) dan bied ik dat en ik ben niet de enige die laag zat.
Contigo schreef:@ Myrdal ze is naar de keuring geweest maar erg vroeg toen was nog 2 ze is dus nog geen ster ze had voor exterieur 65 punten en voor beweging 85
Justarman schreef:Heb er een foto bij gezet! je moet er even op klikken als je hem groter wil zien!
rindin: 10.000 mag hij denk ik zeker wel kosten. Mooi leerpaard, wel 12 maar al wel 2x Z geweest. Hele mooie papieren erbij, en leuk paardje om te zien. Wat is de stokmaat? En zou je stefano ook even willen doen?
Contige: gewoon een supermooi beestje met een superpapier. Mooi ook om mee te fokken. Wat is haar huidige stokmaat? en is ze al doorgereden? Als ze niet is doorgereden 11.000, zowel dan zit je nog iets hoger.
manie schreef:Uit de mensport ken ik het paard van Justerman.
Afstamming: Wellington x Goodtimes
Hier wat beter beeldmatiaal van dit paard. (komt van de site van z'n eigenaar)
http://www.stalkramer.nl/stefano.wmv