Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Bar schreef:Hij is echt superleuk Zonnetje![]()
Jaimy heeft een staart om te kwijlen en idd lekkere Connemarabillen
Meallan glimt je echt tegemoet Fino!
Deborah wat een super mooi SGW debuut! Blijft toch de mooiste tak van sport!
EK wat een mooi gelukte kruising! En foei, Ben stout geweest!![]()
Vader is Sijbrand toch? Van Heartbreaker.
Hoe groot is ze nu?
Inez en ik zijn de hele dag aan het puzzelen geweest op de ONCK startlijsten. Flinke klus met bijna alle deelnemers die springen en dressuur rijden. En dan van die types zoals Eline en Anouk die heeeel veel starts hebben. Dat is flink puzzelen.
SkyMarian schreef:EK19 schreef:Ja sorry, we kunnen er niks aan doen haha! Ik mag 7 rondjes gaan rijden leuk:D
Met wie ga je allemaal starten? ....plaatjes?
Punz schreef:Jeeee...wat gaan jullie hárd hier!!
Prachtige foto's van geweldig mooie staarten, crossende Connies, heerlijke kruislingen enz enz. Superleuk om dat allemaal te zien/lezen hier!
EK: de "jeugdafdeling" van het Demoteam heeft nog een keertje extra geoefend. Had afgelopen vrijdag de binnenbak bij mijn instructrice geregeld, en dat was maar goed ook: wát een regen!
Had Jou ook meegenomen, heel fijn gereden... Maar het leukste is dan eigenlijk Jou-Jou ná het rijden:
[ Afbeelding ]
Hij heeft een héél zwaar leven![]()
![]()
Change3x schreef:Ik kom kijken hoor.
Bosco heeft het voor zijn doen ook zwaar, 2 dressuurproeven en 2 rondjes springen. Arme ponyLarry heeft geluk met 1 rondje springen + een parrade.