Ik kom er zeker wel uit, ff tijd nodig.
Voor de rest balen van de regen.hoorde van de staleigenaresse dat mijn ponies vannacht het konijnenhok om hebben gegooit en het hooi hebben opgevreten.....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ghashira schreef:Ik zou die stevige types juist niet 'oertype' noemen want het oertype(de tarpan) is juist niet breedin belgie zijn enkele leuke koniks te koop: de broer van Jull, Bjorn, hij is 5, bereden,vooral recreatief, rustig maar goed voorwaarts, ongeveer 1,40 m, en 2 oudere konik ruinen (8j) oertypes, stevig gebouwd, veel breder dan jull en bjorn, zijn intussen mensgewend en handtam, hebben al grondwerk gehad etc., laten bv al goed voeten uitkrabben, lopen netjes mee aan touw enz. mits een goede correcte aanpak, gaan ze snel onder zadel zijn, in feite is er geen verschil met een driejarige of een achtjarige, als je het maar goed aanpakt;maar deze zijn volgroeid, hebben meer ervaring al qua "natuurverschijnselen" zoals donder bliksem, wind en regen en weten dat dat niets slechts is, zijn erg cool en handelbaar..dus voor de liefhebbers!!!! niet aarzelen.