Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Lotte_ schreef:Is die eerste pony een afstamming van Sjapoer
Ik vind het best wel op die van mij lijken en die is ook van Sjapoer
7000-8000
La Luna: 5000
rooslover schreef:lalunamyo : dank je wel, dat jij mijn pony nog wel wat meer waard schat, want dat is ze zeker!
Ik denk dat de meeste mensen hier kijken naar de sportprestaties.En nier wat de merrie betekend heeft voor de fokkerij. Als je ziet wat haar kinderen waard zijn, dan is ze zelf ook wel zeker meer waard dan 1500
lalunamyo schreef:dit vind ik ook
Ook omdat ze er nog erg goed uit ziet voor haar leeftijd, En gewoon mooie nakomelingen heeft. Een paard hoeft niet altijd Z te lopen om meer waard te zijn ! maar ja,
kom maar op met meer paardendan gaan we taxeren.
Corellaa schreef:lalunamyo schreef:dit vind ik ook
Ook omdat ze er nog erg goed uit ziet voor haar leeftijd, En gewoon mooie nakomelingen heeft. Een paard hoeft niet altijd Z te lopen om meer waard te zijn ! maar ja,
kom maar op met meer paardendan gaan we taxeren.
Wat wel is..
een paard kan misschien niet geweldige sportprestaties hebben..
omdat de amazone dit misschien nooit wilde oid..
MAAR!! misschien kan het paard wél degelijk zo lopen datie op zn slofjes de Z haalt..
dit zie je niet op fotos..
taxeren is altijd maar een richtinkjeje kan pas echt taxeren als je het paard daadwerkelijk hebt zien lopen oid
merel_gomez schreef:Rozanne schreef:Ik vind taxeren zo ie zo moelijk.
En met paarden blijft het maar zo: "Het is wat de gek er voor geeft"
Sommige denken met een duur paard een goede koop te hebben gdaan, zonder enig verstand er van..
Dure paarden geven ook geen garantie dat ze het goed gaan doen in de sport etc, onder een nieuwe eigenaar.
precies, net wat de gek er voor overheeft
Citaat:Sommige denken met een duur paard een goede koop te hebben gdaan, zonder enig verstand er van..
Dure paarden geven ook geen garantie dat ze het goed gaan doen in de sport etc, onder een nieuwe eigenaar.