Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lauss_ schreef:Ik heb woensdag wedstrijd gehad met sullie en we hebben weer een winstpunt verdient, een proef met 193,5 pnt en de andere 164 punten. Die ging ook totaal niet fijn, hij had ontdekt dat zijn vriendje er ook was dus ik had ineens een bommetje onder me. Ho en mo kunnen namelijk niet zonder elkaar.
Wel n verschrikkelijke afloop gehad want toen we terug kwamen kreeg zijn vriendje een zware koliekaanval en die hebben we midden in de nacht naar de kliniek moeten brengen voor een operatie.. gelukkig is de operatie goed gelukt, nu afwachten hoe zijn herstel gaat. Sullie is ook behoorlijk van slag die mist zijn vriendje nu..
Mkango schreef:[ Video ]
Meer dan een jaar niet gereden: check.
Eerste keer bitloos: check.
Buitenritje: check.
What could’ve possibly gone wrong?
Fly_high schreef:Nee hoor, ze was onwijs braaf!Mkango schreef:[ Video ]
Meer dan een jaar niet gereden: check.
Eerste keer bitloos: check.
Buitenritje: check.
What could’ve possibly gone wrong?
Ik zie niets misgaan op het filmpje...?
Of heeft het daarna juist een andere draai genomen
kyrkelover schreef:Jaaa eindelijk kon je haar rijden. Zooo leuk.
En wat een wereld dier toch ook weer.
Op naar heel veel leuke avonturen.
Hier gisteren Choice gereden met Lyndsey wat erg goed ging.
Vandaag kwam er een bokster kijken waarbij hij spontaan op buitenrit bedacht dat hij weer in rentraining stond geloof ik. Iets triggerde hem waardoor hij dacht te moeten galopperen, maar dat is natuurlijk niet handig op het asfalt. We hebben wel een vermoeden wat het veroorzaakt heeft, maar handig was het niet![]()
Tja oliebol happens. Was het op een gewoon bospad geweest was er ook niks aan de hand geweest. Echter gebeurde dit op de straat en dat was dus niet handig.
[ [url=m/pRBlli.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YvIJB9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3Z6v08.jpg]Afbeelding[/url] ]