oke nou ben benieuwd wat ze dan gaat doen. ga idderdaad ook veel foto's maken
CrazyCat
Geplaatst: 18-11-14 02:09
Peterina schreef:
Ongeacht 'kleur' kan een zwart basis (veulen) nooit zo'n overduidelijk witte staart hebben.
Zilverappel is wel degelijk een zwart basis met lichte manen en staart dus die theorie klopt niet helemaal. Alleen zal dit veulen neem ik aan zeker geen zilverappel zijn. Komt toch niet voor bij de welshjes? Kleur blijft toch een grappig en soms lastig iets. Ik zou toch ook zeggen dat de staart misschien Sabino is.
zilverappel zwart is zwart basis, ligt er dus net aan hoe je het interpreteert, 'basis'
Faline
Geplaatst: 18-11-14 11:11
Maar ook zilverappel zwart veulen, wordt vaak niet met een compleet witte staart geboren, dat komt pas later. (en ze zijn voor de rest ook veel lichter in het begin natuurlijk)
ze waren hetzelfde als Seker maar denk haast dat ze bij Ilya al wel donkerder zijn geworden, maar niet zo donker als gewone kleur veulens. Ik zal straks eens een foto proberen te maken
Han21
Geplaatst: 26-11-14 16:58
Meet Kika! Oke, niet zo heeel bijzonder... Maar kika is een vos-roan (sorry voor de springende penny-foto, maar heb geen duidelijkere op de computer)
Tijdje niet bijgelezen en ik zie weer prachtige pony's/paarden voorbij komen.
Voor diegene die foto's wilde zien van lizzy met en zonder vacht heb ik hier wat foto's. Je ziet helaas niet zo goed de ''zwarte'' stipjes die er in een keer zijn bijgekomen. Daar kan ik eventueel nog wel een x mobiel foto's van maken als daar belangstelling voor is haha ('T zijn niet de beste vergelijkings foto's maar ik hoop dat jullie er wat aan hebben )
Robynn, ik volg je merrie trouwens. Ben zelf helemaal verliefd op Pjotr en ben zeer benieuwd wat eruit komt! Ik denk dat mijn pony ook maar eens op date met hem moet