Met Kaiyo gaat het goed. Vandaag weer wat fanatieker gegrondwerkt (eigenlijk om ook even te testen of hij niet raar ging schudden e.d), de afgelopen dagen had hij vrij. Gelukkig geen rare symptomen, stijfheid is ook weg en ook niet meer gevoelig op zijn schaafwond. Dus ik denk dat we er zeer goed vanaf zijn gekomen
. Kaiyo is overigens wel liever lui dan moe haha. Als je goed door pakt kan hij best goed lopen, maar daar moet je zelf dan ook zeker voor werken. Overigens zijn we pas net weer begonnen onder het zadel (bareback eigenlijk) na de winterstop, dus dat door pakken is nu niet echt van toepassing. Aan de longe kan hij ook heel uitgestrekt lopen, maar liever sloft hij in z'n draf die eigenlijk langzamer gaat dan een normale stap
. Gelukkig geen echte wedstrijd ambities.
Zo jij hebt ook wat pech gehad Nadine, hopelijk nu alles weer stabiel? Leuke filmpjes trouwens! Kan me voorstellen dat met neckrope rijden een mijlpaal voor jullie was. Denk dat ik Kaiyo ook wel veilig een neckrope kan omhangen, maar dan gaat hij echt niet de juiste kant op haha! Daar zijn we nog lang niet. Ik heb je trouwens toegevoegd
. 14 jaar alweer! Nog gefeliciteerd! Dacht dat Pumbaa jonger was. Kaiyo is ondertussen ook al bijna 8 (weet niet wanneer hij jarig is), maar gedraagd zich ook als 4.. Hoe lang heb je hem eigenlijk al (zal vast ergens in het topic staan)?
Ghashira lijkt me echt verschrikkelijk. Je gaat er toch vanuit dat je een paardje verkoopt aan iemand waar hij ook zal blijven en het goed zal hebben. VInd het ook vreemd dat hij al eerder te koop stond bij haar. Hoop dat hij een fijn plekje heeft gevonden, en dat degene die hem heeft gekocht, zich hier ook op het forum meldt
.
Klinkt leuk Avalon, niet eerder gehoord van animal event. Gelijk even gegooled. Zie alleen op de website voornamelijk dingen over honden (niet erg voor mij,heb ook een hele leuke hond
), maar er waren dus ook veel paard gerelateerde dingen te zien/doen?