Probeer er even zoveel mogelijk te doen, als het niet klopt neem het me niet kwalijk tis wat ik er voor zou denken te geven
ing0204 met willow ; €5500,- Paard was leuk op niveau, wel behoorlijk hoog, weet niet of hij gekeurd of iets is verder veel succes nog met hem
Bucas met Celebration ; €+9500,- Mooi paard, leuk dat ze meedoet in het L1 lijkt me wat voor de toekomst! mits goedgekeurd op foto prijs hoger
Maseike met Cypress hill. ; €+-8000,- geweldig leuk paard, goed op de foto, mooie maat!
LS_ met Acapulco ; €8500.- mooi paard, ook goed op foto en klinisch! niveau is normaal, leuk paard!
camilla1998 ; €6500,- mooi paard, nu al mooie maat, nog niet echt beleerd dus prijs zal zeker stijgen!
Seven met Dolce Vita Diezelma; €7000,- mooi papier, zelf al predicaat, word een mooie maat! kan vanaf foto gezien leuk bewegen succes
wilmatj net ninja ; €750.- niet gekeurde hengst, mist 1 eierstok, niet makkelijk met rijden, al aardig op leeftijd, Toch er super blij mee en dat is het belangrijkste, veelplezier nog samen
nr_1 met Pacator ; €4500,- mooi paard om te zien, mooie maat, maar niet echt op niveau in afweging met zijn leeftijd
Lady_melissa met Ceder ; €4500,- leuk paardje, normale maat (mag van mij uit iets groter

) loopt al leuk mee in het B, succes
snoeppig met varnoldi ; Ja die sla ik over

bank rekening VEELS TE KLEIN VOOR! toch denk ik aan een eurotje of €100.000 ++++