Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AnneSam schreef:Super leuke pony's allemaal!
Hier komt mijn ponytje (: geen idee welke rassen erin zitten maar iig haflinger
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Naaoommii schreef:@van Wat heb jij tegen onze paarden kom op zeg je zat ook al een x druk te maken over 1 van onze paarden. Jij kent Geert niet misschien mocht je iemand kennen die hem kent maar daar bereik je niets mee hoor. En hij weet donders goed wat voor rassen zijn paarden zijn jij kunt niet oordelen of er veel konik in zit of weinig.
Van schreef:ik heb niks tegen zijn paarden, vind het prachtige dieren(sterker nog had er bijna eentje gekocht) maar ik ben ook ontzettend gek op de konik
en ik zeg ook niet dat er geen konik in zit, die zwart lijkt meer konik dan die eerste
Imke1998 schreef:AnneSam schreef:Super leuke pony's allemaal!
Hier komt mijn ponytje (: geen idee welke rassen erin zitten maar iig haflinger
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Mooie pony. Doet me denken aan mijn verkochte verzorgpony.![]()
Zij was new forest x arabier, misschien dat jou pony ook 1 van deze rassen erin heeft zitten.
D_Desteny schreef:Dit is mijn paardje. Hij is ongeveer 1.65 en de rassen die erin zitten weet ik niet misschien is hij wel gewoon 1 ras maar ik heb geen idee want hij heeft geen papieren.
Hebben jullie ideeën?
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Op deze foto is hij trouwens erg dik!
http://imageshack.us/a/img405/4559/dsc74961.jpg
Als jullie meer foto's nodig hebben laat maar even weten wat voor soort foto's
manouk113 schreef:D_Desteny schreef:Dit is mijn paardje. Hij is ongeveer 1.65 en de rassen die erin zitten weet ik niet misschien is hij wel gewoon 1 ras maar ik heb geen idee want hij heeft geen papieren.
Hebben jullie ideeën?
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Op deze foto is hij trouwens erg dik!
http://imageshack.us/a/img405/4559/dsc74961.jpg
Als jullie meer foto's nodig hebben laat maar even weten wat voor soort foto's
Ik heb Desteny nu al een paar keer op Bokt voorbij zien komen en wat een prachtig paard is het toch!! Heerlijk die vlek op zijn neus
Mijn eigen kruising ook maar weer eens er tussen zetten
De driejarige Imke (haflinger x fries)
[ Afbeelding ]