. Haha thanks!Ik heb de wondjes afgespoeld en met betadine zalf behandeld. Blijf het goed in de gate houden. Hoop inderdaad dat dit een wijze les is geweest voor hem!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ben erg benieuwd.
! Ja denk ook dat het goed is geweest dat ze gewoon weer de wei op gingen, het was ook niet koud oid, toen ik aankwam op stal was hij al droog (EN VIES!).
. Toen ik hem ophaalde uit de wei stond hij helemaal voorin bij het hek met een ander paard te eten. Zag er allemaal rustig uit gelukkig, hij heeft z'n lesje wel geleerd denk ik.

gezellig aan de klets. We waren super druk. Dus ff afkikken. Ik heb morgen een afspraak om een scoot te bekijken.
ben benieuwd. Als die bevalt gaat ie morgen mee. En dat wil zeggen dat ik kan beginnen. Moet zeggen dat ik er zin aan heb !
knappe smokey!!! U go girl.
dusook stukje squeezing game gedaan het maakte echt niks uit . kelz schreef:Ik vind ze veel meer geschikt voor de sport als de gemiddelde haflinger of fjord. Tenminste een fatsoenlijk gebouwde Konik(je ziet hier in Nederland veel van die kortbenige dikkerds, zo horen ze niet te zijn). Maar dan heb ik het over dressuur, springen, endurance, ik heb geen verstand van western en welke eigenschappen je daarvoor nodig hebt. In Polen worden ze veel gebruikt in de sport(vooral voor kinderen dan ivm hun maat).even jullie mening he..
Konik recreatie paard of ook leuk/geschikt als wedstrijd paardje?