met welk ras heb jij niks?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

RobinSputnik

Re: met welk ras heb jij niks?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 22:52

Ik heb niks met de meeste warmbloeden, vind het over het algemeen maar zeikerds (er zijn altijd uitzonderingen). Geef mij maar IJslanders, wil nooit meer iets anders :D

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 20:40

Tinkers , Halflingers , Fjorden en de meeste kruisingen daarmee vind ik niks. Kan ze zeker waarderen ,lief en mooi vinden , maar ik ga toch echt voor het slankere type paard :) Zou daarnet genoemde rassen niet direct afschrijven , maar tot nu toe weinig tegen gekomen waar ik echt wat mee had.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 20:41

Ik had gek genoeg nooit zo veel met Friezen, maar sinds ik er zelf eentje rij vind ik ze prachtig!

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 10:36

Ashleydk schreef:
Ik had gek genoeg nooit zo veel met Friezen, maar sinds ik er zelf eentje rij vind ik ze prachtig!

Zo gaat het vaker. Al doende begrijp je veel beter wat andere mensen ergens in zien. Ik had nooit zo veel met de muziek van Bach, tot ik die zelf ging spelen. :)

EJV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 14:50

Fjorden en haflingers heb ik niet veel mee.

Ik begin ook steeds minder met kwpn'ers te hebben, worden allemaal zo heet gefokt, en kunnen niks meer hebben onderhand. Als je de kwpn'ers van vijftien jaar geleden en nu vergelijkt is dat echt een groot verschil... En dan niet positief vind ik.

Nee geef mij maar lekker een PRE. :)

liespr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 16:20

Ik heb eigenlijk niks met fjorden, arabieren en minipaardjes. Heel verschillend allemaal haha :7
Zelf zou ik ook nooit een gangenpaard kopen, maar dat is meer omdat ik er niet zo bekend mee ben.

Merula123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 16:21

Tinkers

N0blesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 08:00

ik heb vaak minder met KWPN paarden. ik vind ze een beetje algemeen haha

_Cher

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 17:00

Ik heb echt niks met ijslanders en trekpaarden. Tja waarom, geen idee eigenlijk. Ze trekken me gewoon niet aan.

lizzy9299

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 15:26

Ik vind een gelderlander eigenlijk niet leuk, holsteiners vind de bouw me niet echt heel veel aan spreken bij de meeste.

Verder vind ik welshjes leuk, tinkers, pre's en haflingers. <3

Zwoezie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 12:54

Lusitano's, Anda's enzo van die types, vind de bouw vaak nog okéé, maar dat hoofd.. Friezen vind ik wel leuk :-)

Haflingers en Fjorden spreken me meestal ook niet aan, lijken allemaal zo op elkaar en heb niet met hun bouw..

En trekpaarden spreken me ook niet aan... Weet niet waarom, gewoon niets voor mij...

Voort ben ik ook enorm kieskeurig, aan mij ben je niet snel je paard kwijt :')