Lekker geshopt Tribunals! Fijn dat je ook weer aan het rijden bent!
Marrit: ik ga er vanuit dat het ok is dat ik wat foto's van jou plaats die je vandaag gemaakt hebt? Want ben er zó blij mee!
Eline en Jou hebben het weer super gedaan!! Hoewel er nog echt wel verbeter en ontwikkelpunten zijn (volgens een zéér kritische EK
), vandaag met 183,5 en 188 punten toch weer mooi 2 winstpunten gepakt én met een eerste plaats de paarden weer het nakijken gegeven!!
Stap galop overgangen ( vorige keer nog wel even spannend) waren super, keertwendingen ook. Jou was wel iets druk, was iets te voorwaarts, waardoor het allemaal even iets minder gedragen werd, maar evengoed liep hij superfijn! ( En altijd fijn om te zien/weten waar de ontwikkelruimte zit)
Jury was overduidelijk ook tevreden, noemde het in het commentaar tot 2 keer toe een fijne proef, en EK bleek met de andere proef maar 2 punten achter de nummer 1 te zitten. Kortom; hier zit weer een glimmend trotse eigenaresse. Ze deden het weer zo gaaf samen! Mooi hoor, om te zien hoe het trainen, lessen, kritisch zijn etc gewoon zijn vruchten afwerpt ( en oh ja... een heel fijne amazone... dat helpt ook
)
Marrit, nogmaals bedankt voor je foto's, ben er blij mee!!
Spoiler:
( en EK, dat ik blij ben met jou, dat weet je wel!)