Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Destiny02 schreef:Predikaten heeft ze niet, ik ben verder ook niet met haar naar keuringen enzo geweest, omdat ik toch weet dat ze te klein is.
Ik weet ook dat ze nog niet veel heeft gepresteerd, dat ligt meer aan mij. (maar ja dat maakt voor de taxatie niet uit)
Destiny02 schreef:Ze is inderdaad niet te klein voor stb. Maar ik heb al van meerdere mensen gehoord dat ze voor ster amper kijken naar merries onder de 1.65m, dus dan vind ik het een beetje zonde om heen te gaan.
Hermesdeux je moet eerst wat andere paarden taxeren.
Marijkeeee schreef:Destiny02 schreef:Ze is inderdaad niet te klein voor stb. Maar ik heb al van meerdere mensen gehoord dat ze voor ster amper kijken naar merries onder de 1.65m, dus dan vind ik het een beetje zonde om heen te gaan.
Hermesdeux je moet eerst wat andere paarden taxeren.
nouh ik ken een merrie van 1.62 die ster is .. en dan ook nog eens uit een e-pony moeder komt..
Yvonnelind schreef:Allemachtig wat een bedragen hier en totaal niet realistisch ook de meesten, hoewel er wel leuke en mooie paarden tussen staan.
Jolentinus, een onbeleerde en nog niet gecastreerde hengst zonder top afstamming met wel vrij veel wit en een ietwat klassiek en zwaar type zo te zien (bijna gelders voor mijn idee, hoewel er niks mis is met gelders trouwens) vind ik met 2500 euro echt wel betaald. De rest van het geld moet je er zelf aanrijden nadat hij voor ongeveer 500 euro gecastreerd is (als er geen complicaties zijn, want dan ben je nog duurder uit). Als je hem ook nog moet laten beleren, dan komt er nog een mooie smak geld overheen. Ik zou er nog maar eens goed over nadenken.
(Maar misschien zie ik het wel helemaal verkeerd hoor haha)
Yvonnelind schreef:De prijzen stijgen naar mijn idee helemaal niet, de VRAAGprijzen stijgen volgens mij alleen!
Moet je eens kijken hoelang een paard gemiddeld op Marktplaats staat voor het verkocht wordt en dat zijn dan ook nog niet eens de duurste paarden. Alleen op veilingen stijgen de prijzen nog steeds.