Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Heranda schreef:Da's minder Mo...
Ligt het idd niet aan het eten?
Of scherper bitje proberen?
bliksemluver schreef:Hoe vaak rij je moon dan eigenlijk? en wat krijgt ze te eten?
Misschien zit er wel iets in haar eten waar ze gewoon heel veel energie van krijgt.
En met wat voor bitje rij je nu?
Heranda schreef:Dan weet ik ook niet waar het aan kan liggen...
Ligt het niet gewoon aan het weer, of was ze normaal nooit zo in de Winter?
FjordieLover schreef:hmmm...wat jammer zeg!
ik denk toch dat ze elke dag beweging nodig heeft (ik weet dat je dat niet kunt doen) .
Of staat ze de hele dag op stal?en hoe liep ze in de zomer dan?
En je zegt: ' slaan helpt ook niet' maar ik denk dat ze daar niet bepaald rustiger van zou worden
Als ik jou was zou ik het in vervolg heel rustig opbouwen met het rijden.
Anders een uur longeren (tot ze echt lekker rustig en ontspannen loopt) en dat je daarna nog even een paar rondjes erop gaat en ontspannen (als dat lukt) uitstappen, en dat draven laat je dan maar zitten.
In elk geval veel suc6...ik zou er niet meteen mee stoppen als ik jou was..want ik denk dat je zelf ook wel heel goed weet dat Moon toch wel een hele leuke pony is
tinkiewinkie schreef:Wij hadden ook zo'n dondersteen op stal. Dat meisje heeft ook heel vaak gezegd dat ze zou stoppen. Toch heeft ze doorgezet en uiteindelijk heeft ze die fjord gekocht. Ze heeft een tijdje zelfs cross gereden met haar fjord. Die fjord kan geweldig springen, alleen doet ze dit als ze er ook zin in heeft.
Dus er is nog hoop voor je
skara schreef:Is er geen enkele mogelijkheid om Moon af en toe op de wei te zetten?
Is Moon jouw eigen paard of je verzorgpaars?
Kan je moet niet eerst even los laten in de bak?
Ik begrijp dat wel dat Moon zo zot doet als ze de hele dag op stal staat.
.
Heranda schreef:Ben ik weer!
Zondag bijna van Herman geflikkerd buiten, ging galopperen en meneer gooide ze achterbenen even flink hoog de lucht in, dus daar ging ik bijna![]()
Vandaag even op het veldje gereden, ging niet zo super...
bliksemluver schreef:Wat vervelend. Aan het eten zal het wel niet liggen dan. Ik weet het verder ook niet eigenlijk. Een scherper bit is natuurlijk niet echt een oplossing, of het moet buiten echt gevaarlijk worden, dat je d'r echt niet meer kan houden en er alleen maar vandoor gaat.
Moonlightje schreef:ik mog gister in de bak rijden van talitha en dat ging wel goedze probeerde maar 2x ervandoor te gaan!!!
Ze liep netjes, voelde me meteen een stuk beter
tinkiewinkie schreef:Fijn dat het weer beter gaat Moonlight. Het is zo weer zomer en dan mag ze weer naar buiten.
FjordieLover schreef:Moonlightje schreef:ik mog gister in de bak rijden van talitha en dat ging wel goedze probeerde maar 2x ervandoor te gaan!!!
Ze liep netjes, voelde me meteen een stuk beter
Mooi!
Kun je daar niet vaker rijden? Ik denk dat het dan wel een stuk beter zal gaan!
tobilover schreef:Hey ben ik ook weer es
Nin is zo gek als een deur, rijden gaat niet echt zit ik alleen maar op een volte in middendraf of galop
Vandaag maar gelongeerd tis veelste koud, en ze kwam al bokkende dr stal uit...
(ze laat ff zien dat ze een bokkende fjord is)