lolamacho schreef:A Perfect Match K € 6000,
Winston € 10.000,
Mooie paarden:)
Het is wel zo leuk als je de laatste 2 paarden taxeert, zo komt iedereen aan de beurt..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lolamacho schreef:Tamara_H schreef:aganini : leuk paard, jammer niet echt op niveau -> 5500
lord: leuk paard alleen geen niveau -> 3500
Hij kent het (wijken, achterwaarts, stap/galop, beginsel schouderbinnenwaarts) alleen nooit gereden voor de punten.
Citaat:Ik vind het eigenlijk best wel storend dat er zo veel op niveau van een paard wordt gebaseerd. Ik bedoel maar, ik kan mijn paard nu best wel Z starten, maar ik vind de basis veel belangrijker. Ik wil een paard graag de tijd gunnen om uit te groeien. Een paar bladzijden geleden taxeren jullie mijn paard Veron, op rond de 4000-5000 euro, dit vanwege het L2 niveau wat hij loopt. Als ik in de tekst zou zetten dat hij Z liep zou hij veel meer waard zijn. Maar paarden die Z lopen zijn lang niet altijd paarden die Z klaar zijn. Ik wil alleen maar zeggen dat er meer is waar je zo'n taxatie op zou moeten baseren.
Giolli schreef:Olivier maar weer eens! :
Olivier is een KWPNer van 13 jaar oud.
Sinds jaar bij mij, liep bij vorige eigenaar ALLES. spring, cross en dressuur. M springen, L dressuur. Cross weet ik niet...![]()
Helaas is Olivier een luchtzuiger op stal.
Voorderest goede duidelijke ruime gangen, Niets geen gebreken.
Kan lange manen krijgen, En heeft een heerlijke zit.
Is ook koersen mee gereden, Daarbij ook een hoge prijs gehaald.
1 m 65
Foto'tje:
http://i339.photobucket.com/albums/n468 ... page-1.jpg
Olivier is een Ruin!
Doe straks even Taxeren op de andere paarden!
tita schreef:duhh jij hebt ook jouw paard te koop aangeboden bij mij
weet niet of je blij moet zijn wat ik er voor gegeven zou hebben ben iig niet vergeten wat jouw eerste prijs was
Goed kom hem vanzelf wel tegen