Doe wat mijn gevoel zegt

Maar dat klopt vaak niet volgens mij..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Memphes schreef:Succubi
Ik vind 750 voor een 2 en half jarig paard wel een beetje weinig hoor
hij heeft super mooie bewegingen en is super mak.
maarja jou mening
Succubi schreef:_Memphis_ schreef:Memphis aardig op leeftijd. Hij is 12 en nog kwiek genoeg
.
Maar goed, hij is toch al verkocht..
Ik vind het zelf ook een fijne leeftijd maar "voor de sport" taxeren schijnt het al oud te zijn(menig sportpaard mag tegenwoordig met 12/14 jaar van hun pensioen genieten
)
Ryanne_ schreef:Succubi schreef:Ik vind het zelf ook een fijne leeftijd maar "voor de sport" taxeren schijnt het al oud te zijn(menig sportpaard mag tegenwoordig met 12/14 jaar van hun pensioen genieten
)
PENSIOEN MET 12/14Ik zat gisteravond even springen te kijken en daar lopen er genoeg van 18/19 rond hoor. Echt niet dat er veel met pensioen gaan, misschien de hoge dressuur paarden die veel te vroeg alle dressuuroefingen moetsten laten zien, maar daar is de reden dat ze gewoon op zijn. maar 12/14 jaar met pensioen echt niet!
Ryanne_ schreef:Succubi schreef:
Ik vind het zelf ook een fijne leeftijd maar "voor de sport" taxeren schijnt het al oud te zijn(menig sportpaard mag tegenwoordig met 12/14 jaar van hun pensioen genieten
)
PENSIOEN MET 12/14Ik zat gisteravond even springen te kijken en daar lopen er genoeg van 18/19 rond hoor. Echt niet dat er veel met pensioen gaan, misschien de hoge dressuur paarden die veel te vroeg alle dressuuroefingen moetsten laten zien, maar daar is de reden dat ze gewoon op zijn. maar 12/14 jaar met pensioen echt niet!
Succubi schreef:Memphes schreef:Succubi
Ik vind 750 voor een 2 en half jarig paard wel een beetje weinig hoor
hij heeft super mooie bewegingen en is super mak.
maarja jou mening
Ik heb er nog eens naar gekeken.
Maar IK persoonlijk zou er niet veel meer voor geven omdat ik 2,6 maanden te jong vind om zadelmak te maken, zo'n paard wil ik dan al niet. Dat is MIJN mening en geen algemeen taxeer bedrag.
Verder een aansprekend koppie en karakter, de draf foto is mooi ruim zoals ik het graag zie maar die voorbeeld foto met dat zadel (waarop ik hem dus moet taxeren) vind ik helemaal niks. Paard loopt te diep en totaal geen achterhand gebruik, lichamelijk is hij er nog helemaal niet aan toe om zo te lopen. En ik weet dat een foto een moment opname is maar op die foto moet ik hem taxeren en ik zal er niet meer dan 750,- tot 1000,- voor geven (ondanks zijn goede karakter en leuke aansprekend koppie).
XxStellaxX schreef:@doom, Ik heb er niet veel verstand van maar valt engelsvolbloed niet onder de KWPN (KWPN'ers zijn namelijk kruisingen)..
Ma goed verder leuk dier 2750 euro zou ik er voor geven