kwitnie schreef:Olivia, erg moeilijk te taxeren zonder afstamming of prestaties. maar voor een recreatieve merrie 10 jaar 2.000/3.000 ????
Olivia is een afstammeling van Karlstad, en ze heeft M2 gelopen, Z startgerechtigd.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kwitnie schreef:Olivia, erg moeilijk te taxeren zonder afstamming of prestaties. maar voor een recreatieve merrie 10 jaar 2.000/3.000 ????
Oliviaatje schreef:kwitnie schreef:Olivia, erg moeilijk te taxeren zonder afstamming of prestaties. maar voor een recreatieve merrie 10 jaar 2.000/3.000 ????
Olivia is een afstammeling van Karlstad, en ze heeft M2 gelopen, Z startgerechtigd.
LETS schreef:He Chantal,
Ik dacht he die ken ikWe hebben samen bij Wilmer gelest
Ik wist niet dat het ook zo'n goede springer was....
Ik ben een slechte taxateur geloof ik maar ik denk ong. 6000 euro?
Umirilla: zo'n 4500 euro? Mooi paardje!
Nikay: ong 5000 euro denk ik.
kwitnie schreef:heej ja ik wist niet dat jij ook op bokt zat![]()
dat ze zo goed kon springen is ook een reden dat ik de lessen van wilner niet heb afgemaakt.
ik heb daarna meer tijd in het springen gestoken. Ze is niet echt spectaculair als dressuur paard en zeker wel als springpaard. Ik krijg ook bijna elke wedstrijd complumenten over haar![]()
Vorig jaar ook een aantal kopers voor haar gehad die in haar geintresseert waren voor een bedrag van 15.000 euro
(ik had het maar gezegt om ze af te schudden maar dat werkte niet) uiteindelijk wou me vader hem aan de een niet verkopen en de ander vond haar te heet
Oliviaatje schreef:elmiran schreef:kwitnie: 7000 euro.
Nikay: 5500 euro.
Olivia: 300 euro.
300?![]()
Olivia is van Karlstad, en een goede springer.
PintoNatal schreef:neem van mij aan dat 300 als 3000 bedoeld is
Ulmi schreef:Niet boos worden! Dan taxeer ik Suriaantje en Whitney een keer.
Ik denk Suriaantje €4500,-
En Whitney op dit moment €6000,-
Ik zal zo mijn merrie er ook eens opzetten