KimH schreef:als ze het op een soort van sarcastische manier zeggen, denk ik eerder dat ze erg jaloers zijn
Ja helaas, dát komt heel veel voor

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KimH schreef:als ze het op een soort van sarcastische manier zeggen, denk ik eerder dat ze erg jaloers zijn
KimH schreef:hoi zeker niet laten castreren kim je hebt echt een leuk paardjeinderdaad, maar ja het is hun probleem en niet die van mij. Zoals dat als ik mensen vertel dat ik Raheem gekocht heb krijg ik 95% leuke reacties maar de andere 5 % reageren bv met"ja hoor wat moet je nou met een Arabische hengst? die zijn vals, onbetrouwbaar"en ga maar zo door. Mijn oom laatst: wanneer ga je hem laten castreren? in April of zo? ik vertelde hem dat ik niet van plan ben om Raheem te laten castreren, roept hij waar de hele familie bij zit Ohh Kim wil zich eerst stuk laten bijten en het ziekenhuis in getrapt laten worden (blabla). Hij is pikeur/trainer en ziet zijn paarden als dingen, deze paarden toch net echt een opvoeding tja als ze maar goed voor de sulky lopen en voor de rest niets. Ik heb m;n schouders opgehaalt en ik vind het wel best wat ze roepen, ik ben er zelf bij en ik weet dondersgoed wat ik moet doen... Ach joh al roepen ze dat m;n paard op een kakkerlak lijkt... Lekker boeiend koop een bril zou ik zeggen hahahahaha
Groetjes kim
KimH schreef:als ze het op een soort van sarcastische manier zeggen, denk ik eerder dat ze erg jaloers zijn, kan storend zijn maar jij heb toch het leukste paard van allemaal... Jammer voor hun toch? haha
mariettek schreef:kimH, dank je wel voor de informatie! Het wordt zoiezo behoorlijk prijzig... dus helaas nog even wachten. Maar ooit!
KimH schreef:ik zoek nog een goede verzorgstermariettek schreef:kimH, dank je wel voor de informatie! Het wordt zoiezo behoorlijk prijzig... dus helaas nog even wachten. Maar ooit!
Geduld wordt altijd beloond, mischien een optie om een leuk verzorg/bijrijd arabje ondertussen te zoeken?
groetjes
horseranch schreef:Hoi Kootje,
Heb Enderllin vorige week nog gezien.
Hij stond op stal, alleen maar met zijn koppie naar de grond ETEN ETEN ETEN !!!![]()
Een schat van een hengst is het
Hoe gaat het rijden ?
Karrimh schreef:is Aurilla-Rose een nakomeling van Aurilla Gold van Emma???
kootje schreef:Hey!
Haha ja, eten daar kan hij wat van ja. Vraag me soms af waar hij
het allemaal laat.Het rijden gaat echt prima. Het is zo'n koele kikker
en hij neemt alles ook echt supersnel aan. Ik ben helemaal tevreden![]()
Blij dat je Sivvie weer even hebt kunnen knuffelen