amun1234 schreef:prachtige hengsten wij zelf zijn ook in het bezit van een volbloed hengst aviv amun el nahir
Heb je geen foto's?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
amun1234 schreef:prachtige hengsten wij zelf zijn ook in het bezit van een volbloed hengst aviv amun el nahir
thinka schreef:ook ff mijn verzorg arabje!!
PEGASSA HT (Pegaz x Padan) puuur pools dus...
eigenaar is Inge Hack, Arabon Arabians
Pegassa en ik op het bokt benefietconcours
Pegassa in de wei...
tweety_be schreef:Maroush schreef:@ tweety_be : Aangezien schimmel dominant is, is de kans op een schimmel relatief groot en de kans op bont dus kleiner. Of je krijgt schimmelbont, maar daar is na een paar jaar dan niet veel meer van te zien ...
Ik ken 1 pinto-arabier, hengst en die is bruin-bont en diens vader was een volbloed arabische schimmel....
En zo weet ik ook nog een pinto-arabische merrie staan wiens vader ook een schimmel is... Dit paardje is wel héél licht bont, meer valkleurig... Ik denk niet dat het zal verdwijnen, maar ze is wel licht van kleur, apart kleurtje heeft ze wel...
Maar goed, dit zijn zowat de enige 2 real-life voorbeelden die ik ken van pinto-arabieren met een schimmel als vader... Dus er is een kleine kans dat je een gewone bonte krijgt, maar ik neem het risico liever niet, daarom geen schimmel voor mij.
Nog iemand die een leuke hengst weet voor mijn pinto-half-arabjeLaat maar weten!
Dareng4ever schreef:Ik heb er ook eentje: Dareng (v/d Pakop)
Sommige kennen ze van http://www.arabischevolbloeden.com/forum