Zelf heb ik geen stalnaam, maar noem alles gewoon Van' t Eemland
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

kheb r al zin in... mn digi gaat zeker ook mee!
TanteMiesje schreef:Gelukkig M'lien: ik leess net dat je alleen maar een stalnaam mag hebben als je minimaal 2 paarden hebt en toekomstplannen.
NOu dat geldt ook voor ons: een Tink en een Shet en het plan tot het 'maken' van een Tinkveulen!![]()
Ja, ik wil natuurlijk wel legitiem met ons shirt lopen......![]()
Michelle
zwanepol schreef:Vasthi schreef:Heb toevallig de Battie voor me: 6,75 euro jaarlijks voor de registratie van de stalnaam.
Maar als ik een stalnaam heb (en die heb ik) wat zou dan de reden zijn voor anderen om ook dezelfde naam te nemen >;)
En ik begrijp dus dat als ik hem laat vastleggen bij het stamboek, dat die tegen de "andere partij" optreden als ze de zelfde naam gebruiken?
Heeft het stamboek dan een lijst met namen die al zijn vast gelegd?
Esme_27 schreef:TanteMiesje schreef:Gelukkig M'lien: ik leess net dat je alleen maar een stalnaam mag hebben als je minimaal 2 paarden hebt en toekomstplannen.
NOu dat geldt ook voor ons: een Tink en een Shet en het plan tot het 'maken' van een Tinkveulen!![]()
Ja, ik wil natuurlijk wel legitiem met ons shirt lopen......![]()
Michelle
waar lees je dat dan?
Mensen doen wel banketstaaf hoor, of lees ik het verkeerd?
Citaat:Vasthi schreef:Heb toevallig de Battie voor me: 6,75 euro jaarlijks voor de registratie van de stalnaam.
ben. (de smilleys zijn wel aan mij besteed, dat lukt dan nog) zwanepol schreef:Heuuu!! ik snap hem niet met die begin en eind quote.
Ik ben bang dat ik echt een dommeben. (de smilleys zijn wel aan mij besteed, dat lukt dan nog)

tarmine schreef:panny schreef:ik ben er waarschijnlijk toch niet![]()
degene waar ik mee zou gaan die heeft afgezegd en verder wil er niemand mee.. ik ga nog ff proberen wat te regelen maar ik weet niet of het lukt
Je kan er toch heen gaan en je bij iemand die je kent aansluiten
!
;(;(;(;(;(
Cayusejuhh schreef:Je begijpt het niet. het gaat om de ACHTERNAAM
dus de naam die je achter de voornaam vn je paard plakt.
Daar komt alleen recht op te staan
Mijn paarden heten van 't Carpe Diem.
snap ie?
En daarbij is Cives Tuihanti zo specifiek dat slechts een bepaalde kleine 'bevolkings'groep hem zou kunnen gebruiken
violar schreef:lijkt me toch erg raar dat je de naam nuala niet mag gebruiken, (wat zijn de sanctie;s dan wel niet??
dat wil dus zeggen dat de naam meagan ook niet meer gebruikt mag worden??? er lopen toch heel wat meagantjes rond, ook van geregistreede stallen.
Ik snap wel dat j eeen stalnaam wilt (erg stoer) maar ofdat het ook echt het alleenrechtgeeft lijkt me erg onwaarschijnlijk
weer niet vervelend bedoelt hoor
) foto's maken van Garish van de Vrijheidshoeve?
snowdon schreef:Willen degenen die nog online komen/zijn en dit lezen en morgen dus foto's maken, wat extra (duidelijke) foto's maken van Garish van de Vrijheidshoeve?
Had hem erg graag in het echt gezien, maar ik ben er morgen dus niet
snowdon schreef:Willen degenen die nog online komen/zijn en dit lezen en morgen dus foto's maken, wat extra (duidelijke) foto's maken van Garish van de Vrijheidshoeve?
Had hem erg graag in het echt gezien, maar ik ben er morgen dus niet