jacqie70 schreef:En dan vraag ik me dus af: ruiken die keurmeesters dat nou niet![]()
Is het dan verboden?
Om dat te gebruiken?
Ik denk dat (vrijwel) alle paarden die ter keuring gaan 'anders dan anders' ruiken!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
jacqie70 schreef:En dan vraag ik me dus af: ruiken die keurmeesters dat nou niet![]()
voorwassen met goedkopere shampoo is beter natuurlijk omdat je zo de ergste drek eruit haalt.
maar ook van de rest probeer ik leuke foto's te maken
, maarja jij zal wel met heel veel mensen praten dus ik ben 1 van die velen
. Deze biotex is ontsmettend en wordt ook regelmatig door een DA geadviseert voor een hond met wondjes/plekjes aan hun voetjes
. Dus het is niet ongezond. Wel moet je het niet te vaak over het hele lijf gebruiken want dan was je de vetlaag weg (maar dat geldt voor veel shampoo's).
.
erg wit
al weet ik niet of je het goed in sokken kunt wrijven (die had die pony niet
)
grid schreef:Hé ik zie dit topic nu pas...
Denk dat ik dit jaar ook wel weer even voorbij kom... hoop dat er toch veel hengsten komen![]()
dat is wel de moeite
Citaat:...
Pellie schreef:nou pubelia en dit wordt nu waarschijnlijk bedoeld met je gedrag. wat probeer je hier nu mee te doen? stemming kweken? ga hier niet andere mensen mee lopen vermoeien en los het persoonlijk op, dus óók via een pb-tje
)coydog schreef:@Pubelia
Jammer dat je niet ziet dat het juist veel beter gaat tussen de mensen onderling.
Waarschijnlijk is die opmerking in je pb verkeerd overgekomen.
Het zou fijn zijn als je, net als heel veel anderen hier, over het stamboeken gebeuren heen kan stappen.
We gaan samen voor een type paard wat we allemaal mooi vinden.
En probeer het via pb op te lossen, misschien dat de opmerking na wat uitleg duidelijker overkomt.
Verder, als ik zo hoor (lees) hoeveel er komen krijg ik er wel steeds meer zin in.
Nu weet mijn vriend nog steeds niet zeker of we gaan.
Cheveyo schreef:Pubelia, waarschijnlijk heb je even je dagen niet.
Die pb is dus van MIJ!!!! Je hebt zin om te kletsen maar kent me niet dus ik stuur je gewoon een leuk verhaal.........ach laat ook maar.![]()
kom maar op de pb als je de reden van mijn vraag wilt weten, ik bijt echt niet en hou al helemaal niet van ruzie.
Dat het bij betadine te gelig wordt heb ik gelukkig nog niet gehad ook al ben ik onwijs uit geschoten met de fles.
Je merkt wel dat iedereen andere ervaringen heeft met de middeltjes.
Zijn jullie al zenuwachtig????
pubelia schreef:Hoe bedoel je beter tussen de mensen onderling gaat?
Ik vind gewoon dat als ik iets af moet sluiten van jullie dat de rest dat ook moet doen en dan niet via de pb door te gaan.
en dan komt er nog eens bij dat ik nog steeds niet weet wat ik fout heb gezegt over de houtskool en de zilver shampoo.
maar voor mijn gevoel zijn er mensen die andere mensen niet kunnen accepteren als hoe ze zijn.
laat iemand gewoon in zn waarde en als je iets niet helemaal zeker weet of iemand het zo bedoeld vraag het dan of houd stil
.
coydog schreef:pubelia schreef:Hoe bedoel je beter tussen de mensen onderling gaat?
Ik vind gewoon dat als ik iets af moet sluiten van jullie dat de rest dat ook moet doen en dan niet via de pb door te gaan.
en dan komt er nog eens bij dat ik nog steeds niet weet wat ik fout heb gezegt over de houtskool en de zilver shampoo.
maar voor mijn gevoel zijn er mensen die andere mensen niet kunnen accepteren als hoe ze zijn.
laat iemand gewoon in zn waarde en als je iets niet helemaal zeker weet of iemand het zo bedoeld vraag het dan of houd stil
.
En dit is wat je zelf ook beter had kunnen doen over wat je per pb krijgt, nu komt het opruiend over.
Jouw reactie op de houtskoolopmerking was nogal fel, terwijl ze er niets bijzonders mee bedoelde.
Kiara schreef:Jean schreef:De tee three sil soap heb ik gekocht via website www.silverlinde.com en ik had 1 liter voor €19.60
![]()
Behoorlijk aan de prijs dus!
dobbel schreef:tjonge jonge jonge wat een gezeur zeg het topic wordt er niet echt gezelliger op.
pubelia waarom vraag je niet gewoon per pb terug wat ze bedoelde in plaats van het hier neer te zetten ik vind je in mijn ogen nogal kort zichtig en agresief niet de anderen meschien kan je beter eerst eens goed nadenken voor je wat neerzet zou een hoop gezeur schelen.
jacky2 dit is ook een goed resultaat vind het wel jammer dat je niet een foto van dichter bij hebt genomen hadden we het wat beter kunnen zien.
Jean we achten met smart op woensdag