op nummer 1 is absoluut de vries.
die vind ik egt niks. da zijn van die arrogante beestjes.
geef mij maar een stevige haflinger 
maar bij elk mens een eigen paard
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

yannique schreef:Ik vind kwa gangen koudbloeden niet mooi. Ik hou van paarden met goed been werk en goede gangen..........terwijl er natuurlijk ook hele mooie tinkers met supergangen tussen zitten, maar gemiddeld vind ik het allemaal een beetje saaie slome beesten.
MelanieS schreef:KWPN (behalve Talida!): allemaal hetzelfde, allemaal bruin!
![]()
Arabieren: te nerveus en als ze zo'n hele erge deuk in hun hoofd hebben en opgedirkt met glimmende ogen vind ik ze ronduit eng!
djuno schreef:Welk gedeelte heb jij, in het bericht wat boven de jouwe staat, nou niet begrepen
yannique schreef:Ik vind kwa gangen koudbloeden niet mooi. Ik hou van paarden met goed been werk en goede gangen..........terwijl er natuurlijk ook hele mooie tinkers met supergangen tussen zitten, maar gemiddeld vind ik het allemaal een beetje saaie slome beesten.
Ik had m'n handen vol aan d'r.. sietske_R schreef:die ik absoluut nie leuk vind om te rijden.
op nummer 1 is absoluut de vries.![]()
![]()
die vind ik egt niks. da zijn van die arrogante beestjes.
geef mij maar een stevige haflinger
maar bij elk mens een eigen paard
Milkaatjuh schreef:Straks schieten we mekaar nog af omdat we mekaars favo ras afkraken...![]()
Geen wonder dat de poster van dat stukje rare reacties krijgt.