Ze heeft het merendeel van het seizoen met 100gram toe gekund.
Dit jaar heb ik hoop dat het beter gaat, zeker als er meer zijn die het toch wel redden dus

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sintara schreef:ik als niet hoeft niet doen , de beste deken die er is . Is de vachtIk ben wel verbaasd, vorig jaar had mel al heel vroeg een deken nodig maar nu gaat ze echt goed.
Vachtje prima waterdicht en ze is tijdens mijn vakantie behoorlijk aangekomen. Ze gaat wel afentoe even opdrogen onder het afdak en zo redt ze zich tot nog toe prima dus. Omdat ze op dit moment wat dik is vind ik het ook niet zo spannend meer, kan altijd nog de deken opleggen als ze gaat invallen of andere tekenen van kou laat zien.
Zijn er hier meer mensen die zo min mogelijk aan dekens doen?
Katyatje schreef:Ik val nog eens binnen om even te luchten.
Willy bleek vorige week gewoon een hoefzweer te hebben. Opluchting! Heb één keer kunnen longeren en één keer kunnen rijden.
Daarnet krijg ik telefoon van stal. Dan weet je al hoe laat het is natuurlijk... Nu heeft hij een wonde op zijn hoofd die genaaid moet worden![]()
Hoe kan een paard zo'n pechvogel zijn?
kyrkelover schreef:Ik zet hem er in ieder geval niet meer voor stil.
Ja of het moet heel extreem zijn, maar dat is eigenlijk pas 1x geweest.
Afgelopen dagen 3 dagen bloedneus en wondje op zijn hoofd. Paar dagen er voor giga kras op zn hoofd. Paar dagen daarvoor kras op zijn been. Tja wat moeten we er van zeggen
Rijden doen we gewoon door, op concour gaan ook. Volgende wedstrijd is alweer gepland dit weekend.
Katyatje schreef:Veel pechvogels hier inderdaad... Beterschap aan iedereen die in hetzelfde schuitje zit!
Willy blijft ook gewoon bij zijn twee maatjes staan en kan altijd buiten en binnen. Veearts zei dat ik gewoon mag rijden maar heb hem vandaag toch maar met rust gelaten.
Ik heb een Halloween paard nu. Foto even in een spoiler voor wie hechtingen wat eng vindt.Spoiler:
[ [url=m/4hxkgq.jpg]Afbeelding[/url] ]
san4nie schreef:keona schreef:Ik zet niks op box rust. Een wond of blessure heeft doorbloeding nodig . En dat krijg je zeker niet van op het hok staan
Je paard op rust zetten betekent voor mij niet hetzelfde als opsluiten in een stal.