En ze had zoiets van, kastje gaat open? ETEN!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vraag me vooral af wat de achtergrond is achter ' het te weinig aandacht krijgen' waar je vader op doelt.

). Daaronder is de wond mooi roze en dicht, maar dan alsnog dat in combi met poep wordt geen succes. Ik voel met water eronder want daar zat dus wel dikke pus onder, wat wel vaker bij wonden zit aan de randjes.
) het een beetje gevolgd hebben, maar het heeft hier zoveel geregend. Als het zometeen droog is, ga ik proberen met de auto naar stal te komen. Lees: proberen(!). Want er zijn meerdere straten die 20+ cm onder water staan
. G 
En anders eens vragen wat hij precies onder aandacht geven verstaat? Paarden hebben dat echt niet nodig, denk dat merendeel weg zou rennen als je 2x per dag zou rijden. (En anders ik wel
)
Tenslotte hebben de spieren tijd nodig om te herstellen van het werk, als ze gaan verzuren door te veel training zal het paard het werk echt niet meer leuk vinden.
Terwijl ze ook momenten heeft dat ze daarna weer goed loopt en licht in mijn hand, maar dan weer traag op mijn been.