Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Punz schreef:Connemara's zijn toch best alleskunners. Ik start Jou-Jou gewoon tussen de paarden in de dressuur, en dat gaat prima. Zijn grootste probleem is het gebrek aan talent bij zijn amazone ( ik dus).
Punz schreef:MelissaV:Ik heb niet in Ierland gekocht, maar in Duitsland en Nederland. De meesten die in dit topic een importpony gekocht hebben, hebben dat waarschijnlijk gewoon bij een Nederlandse handelaar gedaan.
Maar mocht je zelf naar Ierland willen, dan moet je natuurlijk naar de Clifden sales ( oa in augustus, dan als onderdeel van de International Connemara Pony Week)
Edit:
Ik ben 1.68
En niet héél rank.....
En nog een aanpassing : Jou-Jou is 1.48. Punzel is nu 1.52
Change3x schreef:Ja! Het is zonde dat er nu niks/weinig wordt gedaan met haar. Had d'r graag willen rijden maar dat werd toch te druk met 3 paarden op stal
kirsten4 schreef:Voor de liefhebbers, Celtic Dark Meallan is ook te koop! Kan straks even een filmpje van haar uploaden en hier neerzettenErg fijne pony, met super gangen & is ook erg braaf, maar wel veel pit! Met vertrouwen kom je met haar een heel eind! Heb een tijdje met haar gewerkt, leren longeren, singeltje etc etc. Was eerst wat schuw maar dat is nu wel weg
![]()
Hier de link:
http://www.sporthorses.nl/advertentie/9 ... Lp2gkbtTCQ