peeky schreef:Irene heeft het nog goed gedaan met Queenie (Shire)! En met Ballouk ging het ook goed tot ie kreupel werd....volgens mij heeft ze ook helemaal niet zoveel negatieve reacties gekregen. Zal haar eens even vragen of ze ook even wat schrijft in dit topic...
Idd, met Queenie ging het heel erg goed! Queenie was een shire, we hadden heel snel de punten voor het L. En de meeste jury's waren erg over haar te spreken volgens mij... een keer kwam een vrouw de auto uit om te vragen hoe groot ze wel niet was!! en ja hoor.... we werden 1e..
Heel 'toevallig' hoor, want de proef ging echt niet goed! Natuurlijk ook wel eens mee gemaakt dat we geen goede punten hadden, maar dan was het ook niet verdiend. Ik heb niet echt het idee dat ik geen punten kreeg door het ras van mijn paard. Tot nu toe zijn we (ook met Ballouk -shire x hackney-) altijd nog terecht beoordeeld.
En er zijn echt wel punten die een bepaald ras of paard niet goed kan uitvoeren, ook bij die van mij. Maar dan moet je tevreden zijn met een minder hoog cijfer en gewoon blijven trainen. Perfect zal het misschien niet worden, maar verbeteren moet toch lukken!
Wel grappig, de eerste keer met Ballouk in de B stond er op m´n coupon: ´gewaagde combinatie´ maar we hadden dikke winst, dus het was echt niet negatief bedoeld!