ik was ook net een duracell popetje de week voor dat ik Qoke kreeg is normaal ;P Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ik was ook net een duracell popetje de week voor dat ik Qoke kreeg is normaal ;P

En die schudfoto
Hij blijft leuk!!
We hebben vroeger allebei op Manege Groot gereden. Ik reed altijd op Yolein op zaterdag. Wat betreft je vraag over zadels: Heb je al eens een Wintec Wide geprobeerd? Ik heb een überbrede Haflinger en de Wide Dressuur ligt perfect op haar
Haflinger was helemaal niet mijn keuze, hahaha, maar door omstandigheden en haar karakter is ze het toch geworden
Al niet meer op Groot geweest sinds Yolein dood is eigenlijk, al sinds m'n 16e!
Ach ja, alles gebeurt vast met een reden. Casindy geeft me redenen genoeg om haar te houden in ieder geval
een beetje bijkomen van de afgelopen dagen hoor, wat een toestand allemaal, maar GAAAAFF!!
Maar ja, hij had dan ook al een paar weken op stal gestaan (mijn vermoeden is dus echt dat hij ruim 2 weken die stal niet is uitgeweest
), en een trailerrit achter de rug, dus de beentjes moesten, in een spekgladde buitenbak
, even gestrekt worden. Daar werd hij wel heel even terecht gewezen door de merrie, want hij moet natuurlijk niet gaan denken dat híj die verlepte graspol mag kaaleten...
, echt heel lief van ze...
: 

. De merrie is van de pensionstaleigenaresse, een Haflinger tussen de 16 en 20 jaar oud.

)
Echt een hele erge naam: Sebastian...
Dus Sebastian wordt het zeker niet....
Betekent trouwens ''de aanbedene'' in het latijn, tenminste dat is mij verteld