Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Hoe is het met jullie mini-paardjes?!
het water komt ong. tot zijn knieën.), dus daar laat ik hem regelmatig doorheen crossen, vind ie geweldig! Het liefst plenst ie in alle plassen die we tegenkomen
een echte waterrat dus.... 't wordt tijd dat ik hem leer zwemmen
Jessie88 schreef:Haai Elke,
Koos heeft zich echt voorbeeldig gedragen....Ben echt trots
Maareh, Cor is niet het enige slachtoffer... Koos moet er morgen ook maar weer aan geloven ~~}>
Dussuh, wij gaan bonney4ever ook meeten binnenkort?
Owja enneh *hint* de digi's zijn welkom 
ik wil natuurlijk wel een hoop foto's van onze mini-ex-dek-hengst-timon
*
? Marieke_456 schreef:Ja, Jessie voor wie kom je eigenlijk nouw![]()
Als we tijd over hebben kunnen we natuurlijk ook nog even bij Lianne langs gaan, maar als jullie Joost willen testen en met Timon voor de kar dan denk ik dat er weinig tijd is, maar lianne kan natuurlijk ook even bij timon komen.Owja enneh *hint* de digi's zijn welkom
Ik heb trouwens een foto van timon: berggeit op het blok, maar ik heb geen zin om me fotos up te loaden..
Maar iig, ik neem een digi mee! Ennuh Joost testen
(ik zie mezelf al voor l*l op de grond liggen *bok*bok*bok* haha, nee hoor
)

Elke schreef:Tuurlijk neem ik onze digi dan meeik wil natuurlijk wel een hoop foto's van onze mini-ex-dek-hengst-timon
![]()
En aah, up-load een foto van timon in zijn berggeit op hjet blok ! *kijkt heel lief*
En tuurlijk wil ik met timon voor de kar! we zullen wel zien wat jessie ervan vindt
En jess, mocht ik het tuig nu eerst passen enz. voor ik het koop?
. En Tim is best braaf voor de kar hoor
Je moet hem alleen goed voorwaards houden en niet het leidsel los laten want dan skeurt hij overal tegen aan
Marieke_456 schreef:Enneh Jessie, Joost bokt niet. Hij heeft alleen af en toe vage dingen. Maar Joost is echt een hele lompe shet, maar hij heeft wel een geinig karakter. En Tim is best braaf voor de kar hoor
Je moet hem alleen goed voorwaards houden en niet het leidsel los laten want dan skeurt hij overal tegen aan
![]()
Nu ga ik me foto's doen dus tot zo!
*en dan niet ff voor de grap de leidsels los laten he* 

Meestal staan wij te stressen bij het hek... snel, snel, maak open! want Koos komt eraan!!
Maar helaas, meneer had het al door en kwam in een noodvaart naar ons toe... dus ik maak de 2 onderste draden van een aangrenzende wei open en duw Koos onder de draad door naar de andere wei
*raakte daarbij zijn dikke kont met het stroomdraad, oeps
*
)... Tsjah, zo valt er weinig aan te trainen... hij rent zijn kilo's er zelf wel af 
Is opzich ook wel handig dat hij zichzelf ff beweging geeft... ik heb de laatste tijd bijna geen tijd meer voor hem
Maarjah, ik zie het maar als een vakantie voor Koos 
Marieke_456 schreef:Hey Jessie, Koos is toch van jou? en je heb toch ook nog een ijslander? *help*wat heb je nouw allemaal
*helemaal zelf betaald
* En euh, Hrannar is de IJsco van mijn zus en Fraeva is mijn ijspaard.... maar Koos staat altijd nog op nr 1 hoor! 

*hoopt eigenlijk toch wel stieken dat cor dat ook voortaan bij marko gaat doen
*
Dus na drie pogingen nog niet gelukt, kwam mijn zus op het iedee dat ze wel wou helpen:D Dus hun Amy *smiley op bokt * en marko, en Thamar en Nemesis in het weiland gelaten en hop daar gaan ze met zijn tweeen achter cor aan
En dan zag je amy *die er dus op zat* zo mega schuin op marko zittend achter cor aan
was echt super om te zien 

hahahha, maar is idd een leuk spelletje hè?! Shet-drijven 
Hoeveel weegt hij eigenlijk?
Hier een foto van Fraeva in tölt *met haar vorige eigenaresse*
Jessie88 schreef:Wahaha, jullie hebben die Cor gewoon geplaagdhahahha, maar is idd een leuk spelletje hè?! Shet-drijven
Timon is een lichtgewichtshet, dus die zal wel niet door het krukje zakken, toch?Hoeveel weegt hij eigenlijk?

Een van de eilanden van expeditie robinson heet timo, vandaar de naam 
Ik ben blij dat ik er mag verzorgen, wat ze is echt mega dik! ik zal binnenkort foto's maken 
ze gaat een kwart en dan draait ze zich al om, maar op het laatst kwamen we al uit op drie kwart rondje
Elke schreef:Kijk turbo tinker, met jou kan ik praten
Volgens mij zeg ik trouwens aktijd timo inplaats van timonEen van de eilanden van expeditie robinson heet timo, vandaar de naam
Ik ben vandaag voor de eerste keer naar mijn verzorg shet geweest, en had hem alleen maar vanaf foto's gezien, en toen hij 4 was. Ze is nu trouwens 7. En jemig, ik dacht dat ik corretje dik vond, maar nu weet ik wel beter!![]()
Ik ben blij dat ik er mag verzorgen, wat ze is echt mega dik! ik zal binnenkort foto's maken
En ik had na een tijdje wandelen eens geprobeerd hoe het longeren ging. *ze is pas 7 keer gelongeerd en voor de rest groen* De reachterhand ging super! Alleen wel een paar bokjes en wat gekke sprongen, aangezien het een lange tijd geleden voor haar was dat ze iets gedaan had. En toen der linkerhand... op de een of andere manier doet ze die nietze gaat een kwart en dan draait ze zich al om, maar op het laatst kwamen we al uit op drie kwart rondje
![]()
![]()
Maar in iedergeval binnen kort foto's