Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
snowdon schreef:Tss ben ik een paar dagen weg, mis ik een van de interessantste discussies! *zonder ruzie e.d.!*

(verbazing alom
). Maar ik kan me heel goed voorstellen dat de meesten hier haar niet mooi vinden. Dat ze haar veel te rijtypisch vinden met veel te weinig behang. Ondanks dat is ze vorig jaar wel in het registerveulenboek van het NTS opgenomen met een 1e premie. Om eerlijk te zijn had ze van mij ook wel ietsje steviger mogen zijn en met name aan d´r benen meer behang mogen hebben. Ik heb nog hoop dat die stevigheid met training en met het uitgroeien nog komt (ze is immers net 3 jaar oud) maar ja....
En dat meer behang kan ik wel vergeten 
Ben gewoon zo verdomd nieuwsgierig wat voor een veulentje er dan uitkomt. Maar goed, dat plan gaat alleen door als ik haar dan aan huis heb staan en we ruimte genoeg hebben om 2 Tinkers in een weiland te gooien zonder dat ze het helemaal kaal vreten.

tinkernikky schreef:ps: zijn die hengsten er dan? die afgekeurd zijn om te mogen dekken maar die wel dek dienst doen??
Die ken ik niet of wel?
Esme_27"]
[quote="tinkernikky schreef:ps: zijn die hengsten er dan? die afgekeurd zijn om te mogen dekken maar die wel dek dienst doen??
Die ken ik niet of wel?