De Schwarzwälder Fuchs
Een verschrikkelijk mooi paardje (vind ik zelf)

ik kan als ik rolschaatsen aandoe zo meerijden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
NatasjavE schreef:Maar er staat wel dat ze niet geschikt zijn voor de hogere dressuursport...en dat is dus niet waar. Kijk maar naar onder andere Fuego.(5e op de WEG) En er waren er meer in de geschiedenis van de moderne dressuursport.
Susyb schreef:
De Schwarzwälder Fuchs
Een verschrikkelijk mooi paardje (vind ik zelf)alleen...
nadjajump schreef:Anoniem schreef:PRE's Lippizaners, Lusitano's en andere barrokke rassen(op een fries na)
Waarom? Omdat ze niet kunnen springen
alison_belle schreef:een quarter omdat die zo fijn vlak in de gangen is maar veel te duur voor mij.
een fries, die heb ik gehad maar slechte ervaringen mee maar ze blijven mooi.
een gelder, die heb ik nu maar zou niet weer zo een nerveus type willen.
Esmeralda schreef:Susyb schreef:
De Schwarzwälder Fuchs
Een verschrikkelijk mooi paardje (vind ik zelf)alleen...
Ben jij langer dan 2 meter ????
Die beesten zijn bijna 150 hoog en sommige hoger zelf
En stevig gebouwd, lekker breed.
Er is hoop voor je hoor
@kijkend in je profiel ben je idd lang, maar er zijn echt grote fiets hoor
Appelsapje schreef:Lusitano's niet kunnen springen??
Kijk maar eens naar john withaker die met zijn lusitano , novilheiro , de O.S al bereikt heeft en ontzettend veel medailles gewonnen.
Anoniem schreef:PRE's Lippizaners, Lusitano's en andere barrokke rassen(op een fries na)
Waarom? Omdat ze niet kunnen springen
Abeltje77 schreef:alison_belle schreef:een quarter omdat die zo fijn vlak in de gangen is maar veel te duur voor mij.
een fries, die heb ik gehad maar slechte ervaringen mee maar ze blijven mooi.
een gelder, die heb ik nu maar zou niet weer zo een nerveus type willen.
No offense... maaruuhh.... gelderse paarden staan er toch om bekend dat ze juist zo koel zijn? Die van mij was dat wel! Soms beetje té onverstoorbaar zelfs.
xSOULSISTER schreef:Een PRE/Andalusier, niet echt geschikt voor de hogere dressuursport maar supermooi.
En helaas ook wat klein.![]()