NatasjavE schreef:_AlMaraam_ schreef:idd, wij koersen ermee.
Dan moet je niet met mijn Gelderse de baan op komen.![]()
*ziet dat Apeldoorn filmpje voor zich* Hey Vinny, did you get the horse????
[ Video ]
Dat filmpje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
NatasjavE schreef:_AlMaraam_ schreef:idd, wij koersen ermee.
Dan moet je niet met mijn Gelderse de baan op komen.![]()
*ziet dat Apeldoorn filmpje voor zich* Hey Vinny, did you get the horse????
[ Video ]
Ireen_ schreef:SienenIvo schreef:Dat bedoel ik ook niet.Ik bedoel dat die gewoon zo vlug zijn en zo schraal.. Of ja niet schraal,maar zo smal en niets van vet hebben..
Was het maar zo'n feest![]()
Het zijn heel sobere paarden, met name de merries worden vaak heel makkelijk te dik. Ze hebben meestal een aardige borstkas (diep en vrij breed) voor veel longinhoud. Mijn arab heeft een bredere boommaat van zadel en langere singel dan mijn haflinger zelfs! Maar snap wat je bedoelt, verder zijn ze fijntjes gebouwd.
, Fjorden, tja ik weet ook niet waarom en heb ook niks met die opgefokte "sportpaarden". en tuurlijk zitten er paarden bij van die rassen die ik wel leuk vindt, maar zou er zelf geen kopen. ik vind Fell pony's, tinkers, Andalusiers en dat soort paarden en pony's dan weer helemaal geweldig

Riraito schreef:Ik heb niks met Fjorden en Hafjes, weet niet of het echt de paarden zijn die ik gereden heb, maar tot nu toe vind ik ze alleen maar irritant, sloom, klein en vals..
Maar ik snap dat er zat Fjorden en Hafjes zijn die dit niet zijn, waarschijnlijk heb ik gewoon de verkeerde paarden ontmoet.