Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
veronique100 schreef:love_Soraya schreef:eigenlijk vind ik alle rassen wel leuk, het minste heb ik denk met friezen.. Haflingers vind ik wel weer heel leuk
maar je doet nu of haflingers en friezen bijna hetzelfde zijn, terwijl friezen warmbloed zijn en haflingers koudbloed
SienenIvo schreef:Niet te houden?
Mensen die arabische volbloeden als walgelijk "hevig" typeren hebben naar mijn idee of nog nooit zelf met deze paarden gewerkt, of het zegt heel veel over hun eigen persoonlijkheid..
Dat bedoel ik ook niet.Ik bedoel dat die gewoon zo vlug zijn en zo schraal.. Of ja niet schraal,maar zo smal en niets van vet hebben..
SienenIvo schreef:love_Soraya schreef:eigenlijk vind ik alle rassen wel leuk, het minste heb ik denk met friezen.. Haflingers vind ik wel weer heel leuk
Volgens mij bedoeld ze eerder dat friezen en haflingers toch wel alle 2 stevig gebouwd zijn,maar dat ze daar niets mee heeft.
SienenIvo schreef:love_Soraya schreef:eigenlijk vind ik alle rassen wel leuk, het minste heb ik denk met friezen.. Haflingers vind ik wel weer heel leuk
Volgens mij bedoeld ze eerder dat friezen en haflingers toch wel alle 2 stevig gebouwd zijn,maar dat ze daar niets mee heeft.
veronique100 schreef:ja wel, want er staat:Volgens mij bedoeld ze eerder dat friezen en haflingers toch wel alle 2 stevig gebouwd zijn,maar dat ze daar niets mee heeft.
let vooral op: wel alle 2 stevig gebouwd
dus het staat wel degelijk in je post
NatasjavE schreef:_AlMaraam_ schreef:NatasjavE, die hebben wel degelijk een nek hoor.
Uiteraard, waar zou hun hoofd anders aan vast zitten?![]()
![]()
Maar een engels volbloed heeft een horizontale hals en een korte nek.
Arabieren hebben juist een lange nek en een opwaartse hals.
SienenIvo schreef:Dat bedoel ik ook niet.Ik bedoel dat die gewoon zo vlug zijn en zo schraal.. Of ja niet schraal,maar zo smal en niets van vet hebben..
_AlMaraam_ schreef:Tjah, het zal net zijn wat je gewend bent. Ik zit er middenin en vind het nog goed meevallen.
NatasjavE schreef:_AlMaraam_ schreef:idd, wij koersen ermee.
Dan moet je niet met mijn Gelderse de baan op komen.![]()
*ziet dat Apeldoorn filmpje voor zich* Hey Vinny, did you get the horse????
[ Video ]