Afstamming : Lux x Lucky boy xx (Komt uit de zelfde moeder als de hengst Karlstad) Z startgerechtigd. Paard met drie fijne basisgangen een erg goed karakter. Super lief in de omgang en braaf op de wedstrijden. Verkeersmak en trailermak
Binnenkort wordt hij ook uitgebracht in het B springen Met springen is hij erg voorzichtig en toont hij veel capaciteit. klinisch en röntgenologisch goedgekeurd
2de keer springen
lrm
Geplaatst: 29-06-09 19:27
special desteny: door dat ze nog zo weinig ervaring heeft 5000 euro. great spirit: 7500 euro. take it easy: 5500 (er valt niet zo veel uit de foto uit te maken). Zetsorana's Sardony: 6500 geen wedstrijdervaring maar ziet er zeer leuk uit. double: wat een mooie afstammeling nog redelijk weinig wedstrijdervaring (wat waarschijnlijk niet lang meer zal duren) zou ik er rond de 10000 voor geven. utile dulci: ook al zo'n mooi paard (hoe hoger geklasseerd hoe moeilijker taxeren:P) euh rond de 19000 denk ik.
nu een van mij
Naam: Replay (wendy van de rustenburg). Geslacht: merrie. Geboortedatum: 24 mei 2003. Schofthoogte: 1.55 Kleur: bruin. Niveau: Z springen. afstammeling: democraat x inspekteur.
replay heeft een super karater en wil zeker voor je werken. Ze komt makkelijk over de hoogste hindernissen heen in een sukkel galopje het enigste wat je wel moet doen is erop blijven zitten (ze kan soms nog al haar zin doordrijven als je haar niet aanpakt) finale hardenberg 1.30. over de 1.60.
Giolli
Zeg maar Ber!
Geplaatst: 30-06-09 10:57
Leonie: 8000,- ? Irm: 7000 ?
Olivier, Ookwel Olivjé Rock! 12 Jarige ruin, Vorige eigenaar L Dressuur M springen. Bij mij nog niks 6 sept. Eerste ren wedstrijd. Moeder, Gashmiron ( of oma? ) Vader moet ik zo even zoeken Schofthoogte, staat geregistreerd 1.65 Maar volgens mij wat kleiner. Olivier wilt graag voor je werken. Hij is heel Redelijk, Hij is nuchter. En merrie's en andere paarden boeit hem niks. Ik kan een klein kindje met hem naar buiten sturen. En hij is erg makkelijk in de omgang. Erg koel paard. Gedraagt zich altijd heerlijk, Zeer gevoellig.Alleen met springen houd ik hem niet, En totaal niet onder controle. Olivier is een Heerlijk werk paard!
Utile dulci: Moeilijk schatten naar mate het niveau hoger wordt.. Maar denk rond de 20.000-22.500? Mooie leeftijd, goed op niveau.. Wat is hij trouwens nog mooi donker van kleur, perfecte schimmel zo!
Zit buiten op school. Dus ik heb nog wel netwerk van school.Kan zo je foto's dus niet zien, maar ik verwacht na je tekst zo'n 6a7000,-
Anoniem
Geplaatst: 30-06-09 18:21
Great Spirit - 4500 Take It Easy - 3500 Zetsorana's Sardonyx - 2500
Naam: [naam] B Geslacht: Ruin Geboortedatum: 08-05-2004 Schofthoogte: 1.63 Kleur: Vos Niveau: Zadelmak [naam] x De Saint Urus d'Olympe
Kalm paard, koel in het hoofd, maar heeft wel wat pit. Makkelijk in de omgang, echt een knuffelbeest. Veel springvermogen. Zadel er op gooien etc is geen probleem, blijft mooi kalm staan.
ja het is wel jammer.. ik maak zo de overstap naar Z paarden en hoop dat ze zich daar ook nog op haar gemak voelt. met de afstanden maakt het gelukkig niets uit.
Anthea: Denk zo tussen de 3000 a 4000 euro. Prachtig paard hoor.
Justalive: Hij is super opgeknapt. En aangezien hij het 1 en ander al kan doen. En van wat ik weet hoe hij is. zou ik toch ook zeggen: 3000-4000 euro.
lovelygirly
Geplaatst: 01-07-09 18:55
Nu ben ik nieuwschierig wat jullie zouden gokken bij mijn verzorgpaard ramona.
Hier wat info.
Ramona. 01-01-1998 rond de 1.60 meter. Zweeds warmbloed. Heeft nog geen niveau. Ouders zijn onbekend.
ramona is een heel leergierig paard. Die wilt graag voor je werken. het is wel een paardje dat jou een beetje uitdaagd. Maar het is meer spelen. Staat het liefst samen met andere paarden. dat vind ze geweldig. Een echte knuffelkont.
xsimone
Geplaatst: 01-07-09 18:57
Zweeds warmbloed is dan toch niet KWPN?
Maar ik denk 2500: geen niveau, ouders onbekend, erg klein.
Mijn paard Hinde; KWPN 20 jaar 1,68 voorheen L dresuur Nooit springwedstrijden gedaan (kan het echter wel) 2 (spring )veulens gehad oude peesblesure op achterbeen (zie standfoto)
Hinde is een makkelijk paardje. Iedereen kan er op gaan zitten en een rondje rijden. Maar wil je echt aan het werk dan moet je ook iets voor haar doen. Ze zal niet zomaar netjes dresuur gaan lopen. Dat vraagt wel wat werk van de ruiter, in dat opzicht is ze dus voor gevorderden.
Ik ben benieuwd wat ze nu waard is want ik weet waar ze drie jaar geleden voor gekocht is (PB me maar voor die prijs)... Maar ze gaat toch nooit weg nog voor geen miljoen!!!!
(edit): het kan dat ze wat schraal lijkt, dit zijn foto''s van van de winter en ze is nu een dikkertje dap geworden!!( is nu mooi op gewicht)