Ik sta niet achter beleid van ovp, maar lijkt me wel machtig om zo n grote kudde in t echt te zien, en natuurlijk waar Loki vandaan komt
kimindah, wij kunnen sws carpoolen en denise, breda is ook niet zover van oirschot toch? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kimindah, wij kunnen sws carpoolen en denise, breda is ook niet zover van oirschot toch?
is er niet nog een plek waar ze ook lopen wat dichterbij is?

IK zie erg mooie foto´s voorbij komen, super leuk. En wat fijn dat er toch zoveel interesse is voor de Konik. Ik heb niet alles gelezen maar reageer ff op een paar puntjes die zijn blijven hangen.
Maar echt niet te vergelijken met het lompe van een tinker of fjord, hij kan een beetje lomp zijn maar is super makkelijk te corrigeren en heel gevoelig. Vergelijkbaar met de konik en dat prak me ook aan aan hem. Wel is hij enorm sterk en mag graag zijn gewicht in de strijd gooien met rijden, maar ach dat had Pumbaa ook en wordt nu al veel beter, lang leve touwhalsters, werkt gewoon perfect. Ik zal binnenkort opnieuw de foto proberen te plaatsen, ik hoorde dat jullie de foto niet kunnen zien.

dus dat word lekker fanatiek grondwerken en ook met hem of haar ga ik lessen bij mij parelli instructrice in de toekomst
de maasplassen ook.
ben erg nieuwschierig naar jou knappe merrie kwita
bizaar hoor. Gezien zijn maat geloof ik wel dat hij een kleine D wordt dat dan wel weer .....
ze is bloed fanatiek!
al maak ik af en toe nog wel een ritje op pip. Ik ben maar 1,57 ze vind het heerlijk zo eens in de 2 weken een klein ritje