Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Elspelsz88 schreef:xSlvna schreef:Was wat vergeten... fjorden, haflingers van oude fok, en eigelijk bijna alle ponys ' zonder bloed ', paarden trouwens ook. Gewoon alles wat lomp, 'futloos' gefokt is. Van die tonnetjes met 4 stokjes eronder en een hals wat niet in model te krijgen is. Die horen voor de kar, toch niet onder 't zadel. Vind ik dan
Haha ff inhaken hoor... dat is ook weer een standaard rendenatie.
Ik heb zelf ook een fjord en haar hals is weldegelijk in model.![]()
Ze heeft heel veel talent met haar korte pootjes.
Maarja ieder zn mening he.
Deze opmerking was niet bedoeld om onrust te zaaien maar vond het een grappige opmerking...![]()
, rijdt hem gewoon recreatief. En ik haat ook geen tinkers, friezen, haflingers,... maar is gewoon niet zo mijn smaak
NatasjavE schreef:Klopt, korte nek, horizontle hals, stijle schouder en een afhangende croupe.
Maar volbloeds hebben hetzelfde.
SienenIvo schreef:Heleennn schreef:Van die walgelijk hevige arabieren... en volbloeden, bah!
Heb je laatst dan het mooiste paard gezien?
Ook zo'n walgelijke arabier die ook niet te houden was..
Ireen_ schreef:SienenIvo schreef:
Van die walgelijk hevige arabieren... en volbloeden, bah!
Niet te houden?
Mensen die arabische volbloeden als walgelijk "hevig" typeren hebben naar mijn idee of nog nooit zelf met deze paarden gewerkt, of het zegt heel veel over hun eigen persoonlijkheid..