Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
orlandos schreef:Musetta tinker denk je
Heb beetje uitgezocht volgens kenmerken
Heb ik het vermoeden Paint tobiano
Kan het natuurlijk mis hebben
_Denise_ schreef:Tobiano is slechts de kleur aanduiding, namelijk vrij vertaald: platenbont. Dat ze een paint is lijkt me sterk, zie ik vrij weinig kenmerken (grote kaak, hoge, gespierde achterhand) van terug. Het zwaargebouwde (met name op de ribben) doet ook mij denken aan tinkerbloed. Veulen oogt meer warmbloedtype. Hoe groot is de merrie?
Rowenaduke: Welsh of NRPS. Rond gebouwd, fijn koppie. Vind haar achterhand niet heel zwaar ogen zoals bij een quarter.
armanike schreef:niemand die mijne weet? in duke zie ik een quarter
Neonlight schreef:Ik zie hier regelmatig paarden voorbij komen waarvan wel bekend is wat voor kruising het is. Het is hier geen raad-spelletje topic, daarvoor kun je een topic openen in de Speelkamer. Het is de bedoeling om paarden van een onbekende kruising hier neer te zetten.
Musetta schreef:@Tessaa95: Deze vos doet mij denken aan Saffron van Calanddra op Bokt. Je kan altijd eens haar profiel opzoeken. Saffron is een Haflinger x Appaloosa. In Saffron zie ik echter nog meer Haflingerkenmerken dan in jouw pony, dus een wilde gok: Haflinger x NRPS of KWPN, iets elegant...
Ikwashier schreef:Oke, dus paint is een gokje?
UMayDream: Ik heb een beetje de site doorgelezen maar hebben de paarden dan niet sowieso al 1 zwarte vlek? Of hoeft dat niet? Pony is gekocht op een markt had allemaal worden enzo, ze weten niet wie de ouders zijn.