Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CtjeLief schreef:geen arabier in ieder geval, is ie normaal gezien veel te grof voor, eerder een new forest of idd connemara ofzo?
CtjeLief schreef:haflinger x arabier dan? of arabier x new forest?
(zou het niet weten haha heb alleen verstand van arabieren hoor)
SOET schreef:Als ik even mijn mening mag zeggen: Hier zijn (volgens mij) erg veel mensen die gokken om te gokken!!
Ik bedoel die gewoon zeggen, in de benen lijkt gelders in te zitten, maar als een 'ervaren' iemand er dan naar kijkt zegty: 'Gelders'?? Of gewoon de neus zien en denken Dit is een Welsh,Fries,... je moet toch even kijken naar het totaal, en als je denkt er zit iets van een fries in kijk dan even verder..
Ik weet hier ook niet veel van, maar als ik naar sommige reactie's kijk.. Dan denk ik denk toch even na.. Bv:bizzybijtje schreef:Lijkt het , of heeft hij het hoofd van een fries?? Nou ja
Ik denk Welsh x Fries ofzo
Ben ik dom, ofzo maar niemand kruist toch een WelshxFries om hem op de verkoop te zetten? Natuurlijk kan dit eens gebeuren, maar als je kijkt naar dit paardje, dan denk ik: 'Fries?' Niet aanvallend bedoeld hoorMaar.. Er zit hier toch geen logica achter?
Als mensen hun paard hier op zetten willen ze dus wel degelijk een antwoord krijgen en niet direct: palomino/... Dit is een kleur, en het lijkt me dat ze dit zelf ook al gezien hebben?? Of geen reactie als: (ras)x(ras), en een ander: (ander ras)x(ander ras) en nog een ander: (nog ander ras)x(nog een ander ras).. Dan klopt de redenering toch helemaal niet, en is die persoon daar toch helemaal niets mee? Of zit ik helemaal fout?
*Nogmaals dit is helemaal niet aanvallend bedoelt ofzo, maar het valt mij gewoon op. En het lijkt me niet echt handig als je je paardje hier op zet..
Edit: Ik zeg helemaal niet dat het niet KAN, maar ik vind het toch niet logisch..
deniesje21 schreef:hoi BellyBel over welke paardtje heb je het dan groetjes van deniesje21