pizza64 schreef:Heerlijk plaatje ja! Is dit een fokproduct van jouw EK?
Ja en van mijn moeder natuurlijk. Is een kind van Ben en een volle zus van Parsifal

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
pizza64 schreef:EK19 schreef:Ja en van mijn moeder natuurlijk. Is een kind van Ben en een volle zus van Parsifal![]()
Super leuk! en begrijp ik het nu goed, dat je nog een dekhengst hebt? Parsifal? Wat dus tzt ook een eventuele partner voor Jaimy zou kunnen zijn?
Fino schreef:Zeker, want we zijn echt heel blij met haar. Dank EK voor plaatsen foto. Ik vraag via mail nog wel uitleg over hoe dat moet.
Nu kan ik ook nog even opscheppen over hoe fijn Ben is. Want dochter van acht heeft dus wel op Ben rondgestapt (los) in het weiland en toen ook nog maar even een stuk gedraafd. Hij was zo op haar aan het letten, zo schattig. Zo veelzijdig, een super sportinstelling en daarnaast zo voorzichtig oplettend bij een kind.
Marrit13 schreef:Ah die onbevangenheid, heerlijk!! Heb ik totaal niet meerprachtige en blije foto van een leuke combi!
Hoop dat dit weekend mooi wordt, ik ga op grote-mensen-ponykamp en neem mee.. Mijn Penny pony![]()
Denk dat ik als een blok voor Parsifal ga vallen, ik ben gek op die kleur! Ben erg benieuwd naar hem. Zou ook niets misstaan op Jaimy denk ik?
Vader van Lloyd heet Alkatraz trouwens, Pizza.
Ach dressuurmatig hebben wij ook nog hele weg te gaan, kan Eline sinds zondag bevestigenMaar nuttige tips gekregen, kan ik mooi mee aan de slag
Change3x schreef:Slepen met balken en staanders is echt poedersuiker.