Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Musetta schreef:Leedebee: Op de eerste foto zie ik er wat Shet x Haflinger in terug en op de tweede foto moet ik aan IJslander x NRPS/Arabier denken. Lijkt me een pittig dier? Misschien een mengelmoes.
Edit: Ik zie net je derde foto: nu zie ik Shet x IJslander.
Leedebee schreef:Musetta schreef:Leedebee: Op de eerste foto zie ik er wat Shet x Haflinger in terug en op de tweede foto moet ik aan IJslander x NRPS/Arabier denken. Lijkt me een pittig dier? Misschien een mengelmoes.
Edit: Ik zie net je derde foto: nu zie ik Shet x IJslander.
Hij kan inderdaad wel pittig zijn, maar er zit wel een super karakter in.
Ik vind zijn gedrag vaak wat weg hebben van een Welsh. Pittig, kan heel rustig zijn en knuffelen, maar ook heel heet stuiteren
Musetta schreef:@ester: Ik kan me er zeker in vinden dat er Gelders in zou zitten. Ik heb even een plaatje opgezocht van een Gelders paard met gelijkende achterhand en staartimplant: http://www.eigenpaard.nl/Portals/18/ima ... ders02.jpg
_Denise_ schreef:Leedebee: Super leuk ding trouwens, veel staart, leuk koppie. Hij oogt wat welsh gebouwd, ronde achterhand en compact gebouwd. Koppie doet me eerder denken aan een NF. Ze oogt wat klein, dus ik denk een welsh mountain kruising met wat meer sporttype.